Dan kennen jullie vast ook wel Flap. Die heb ik vroeger gereden toen hij nog niet van natalie was. Heb hem ook nog 3 maanden op Amstelland gereden, maar kon daar niet wennen. Kom zelf bij manege Spaarwnoude. Geef hem maar een knuffel van mij. Ik kom snel weer eens kijken.
Anoniem
Geplaatst: 08-05-03 22:18
Jah Flappie ken ik ook nog Goh.. We moeten binnenkort maar eens met zijn allen afspreken daar
fluffyfox
Geplaatst: 08-05-03 22:20
ooow good old flappertje die is zo lieverd ja lets meet lijkt me echt droog
djangogirl
Geplaatst: 09-05-03 15:54
Hay ik ben ira. K ken jullie niet volgensmij maare ik reed voort laatst in de gevorderden op woensdag van linda. Van 4 tot 5. Mare nu ben ik van amstelland af want ik rijd nu western.. Kuussies aan keessie en hebbe jullie wels op mickey gereden?? hij was echt stoer
Anoniem
Geplaatst: 09-05-03 15:56
Nee jou ken ik geloof ik dan niet
Op keessie heb ik nog wel gereden, Mickey is veels te klein voor mij (ook een tijdje terug) rijd nu alweer iets van 5 jaar op Paarden, dus heb Mickey alleen gezien
Lenneke
djangogirl
Geplaatst: 09-05-03 15:57
toen ik in de beginners reed haddik ook n lievelingspony iets vanne kweejnie meer hoe ze heet!!!! help em.. volgensmij eindigde het op een a ofzo iets van sascha offe kweetetnie meer... het was een bruine merrie. vijf jaar geleden:\