4jarige voor het eerst @work op bokt!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

suzannef91

Re: 4jarige voor het eerst @work op bokt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 13:57

Ziet er goed uit!

Je handen is een aandachtspuntje, maar gelukkig heb je nog iets om te leren!
Als je niets meer hebt om te leren is er niets meer aan:P

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 16:01

__PSM__ schreef:
Hey daar is Tino :D Ik zie hem nu pas.... Slecht zeg...

Naar mijn idee moet je hem lekker vooruit rijden als hij zo diep komt, dan moet hij wel lengte pakken, en houdt dat te diep gaan vanzelf wel op :)

Meid, tino is knap :)

Hey!
heel slecht :P nee hoor maakt niet uit!

Ja zijn we idd ook mee bezig en dan komt ie vanzelf weer lekker om hoog :D hij doet goed zijn best! Zadel nu ook aangepast.. dus die schuift niet meer!

Dankje ik ben ook nog steeds verliefd!
thx voor je reactie en tip!

Rana schreef:
ZO DIE IS GOED UITGEGROEID!!

Hij ziet er happy en gezond uit!

Inderdaad zoals al wat eerder gezegd is mag er iets meer lengte in, maar het valt me niets tegen! Het naar voren zitten is bij een net beleerd beessie geen ramp vind ik, maar probeer het niet je normale houding te maken. Je helpt m dan op een gegeven moment om op de voorhand te vallen. Lekker zo doorgaan!!!

oh ja offtopic bedankt voor je lieve pb sorry dat ik niet gereageerd heb!

Haha herken je hem nog terug :P je hebt hem denk ik al een jaar niet gezien of zo he?

meer lengte zijn we mee bezig! hij wil nu mijn hand al lekker volgen en daar gaan we rustig mee verder! Met de galop wil hij nu al wat meer bij me blijven en zo ga ik ook sneller gewoon zitten!
Thx voor je reactie en tips!
geen probleem, je had wel wat anders aan je hoofd hoop dat het nu al iets beter gaat..

shartjec schreef:
Ziet er goed uit,
misschien je hakken wat meer naar beneden drukken en je armen langs je zij houden ?

x

Dankje!
Ja ik moet idd letten op mijn armen best lastig met een bp :P

suzannef91 schreef:
Ziet er goed uit!

Je handen is een aandachtspuntje, maar gelukkig heb je nog iets om te leren!
Als je niets meer hebt om te leren is er niets meer aan:P

Bedankt voor je reactie! inderdaad als we niets meer te leren hadden zou het ook saai zijn! We zijn nog niet zo lang bezig en ik ben al zeer tevreden!

Fijn dat iedereen zo positief reageerd!

horses19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 20:33

Ratino ziet er goed uit is groot geworden ;) mooie foto's

xMoreill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 21:32

Ziet er goed uit hoor, vooral omdat ie zo jong is, ik rijd nu sinds kort ook een 5jarige merrie die sinds mei onder het zadel is maar af en toe is dat erg moeilijk!

Let wel op je benen, ze mogen iets naar achter naar mijn mening..

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-09 22:47

horses19 schreef:
Ratino ziet er goed uit is groot geworden ;) mooie foto's

Dankje!
Hij is goed de hoogte in gegaan!

xMoreill schreef:
Ziet er goed uit hoor, vooral omdat ie zo jong is, ik rijd nu sinds kort ook een 5jarige merrie die sinds mei onder het zadel is maar af en toe is dat erg moeilijk!

Let wel op je benen, ze mogen iets naar achter naar mijn mening..

Dankje!
Ja af en toe is het inderdaad wel eens lastig.. je wilt toch graag alles goed doen hè! Gelukkig is het een engeltje :D
Ja klopt ik steek soms mijn benen wat naar voren, ik zal er op letten!
Bedankt voor de tip!

Nadjaxox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-09 23:53

Allereerst wat een leukerd zeg!

Rijtechnisch commentaar, toch wel voorbij zien komen, meer vanuit achter rijden voorwaarts is belangrijker. zodra dat goed is gaat hij wel je hand op zoeken.
Hij hangt nu nogal.

ook al gaat het niet altijd zo als het moet, hij is nog jong en jullie zijn lerende, maar vind jullie zeker weten een leuke combinatie

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 13:31

prachtig plaatje

je handen zijn een aandachtspuntje lekker op je kont blijven zitten en hij hangt nu wel erg,. Dus aan het been goed actie
ik vind jullie zeker een leuke combinatie!

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-09 13:13

Nadjaxox schreef:
Allereerst wat een leukerd zeg!

Rijtechnisch commentaar, toch wel voorbij zien komen, meer vanuit achter rijden voorwaarts is belangrijker. zodra dat goed is gaat hij wel je hand op zoeken.
Hij hangt nu nogal.

ook al gaat het niet altijd zo als het moet, hij is nog jong en jullie zijn lerende, maar vind jullie zeker weten een leuke combinatie

Dankje!
ja helemaal mee eens, ben ook veel bezig met voorwaarts neerwaarts.. en hij pakt het goed op!
Mijn hand op zoeken doet hij ook super.. alleen wil hij soms te diep.
Op de momenten van te diep gaan wil hij idd wel eens gaan hangen en proberen de teugels uit mijn handen te trekken, mar over het algemeen is het een heerlijk zacht paardje om te rijden en heb ik niets in handen!
Met je laatste zin ben ik het ook helemaal eens.. ik verwacht ook niet dat hij alles al kan.. en we genieten vooral lekker van het rijden en gaan ook al met enige regelmaat het bos in!
Bedankt voor je reactie!

Keedie schreef:
prachtig plaatje

je handen zijn een aandachtspuntje lekker op je kont blijven zitten en hij hangt nu wel erg,. Dus aan het been goed actie
ik vind jullie zeker een leuke combinatie!

Dankje!
ik zal er op letten, hangen doet hij niet.. heb het in de reactie hier boven uitgelegd. het is een heerlijk paardje wat erg zacht is in de hand, die ik op mijn pinken kan rijden! Wanneer hij te diep wil of iets moeilijk vind wil hij nog wel eens sterk worden, maar gelukkig is hij hier ook weer goed uit te rijden door idd been te geven.
Bedankt voor je reactie en tips!

shanine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 21:34

Ziet er goed uit, heel netjes...
Af en toe zoekt hij wel nog aan leuning..

Martine_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-09 23:05

Dankje!
Ja dat klopt helemaal, maar hij is jong dus dat mag nog :D