Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

__PSM__ schreef:Hey daar is TinoIk zie hem nu pas.... Slecht zeg...
Naar mijn idee moet je hem lekker vooruit rijden als hij zo diep komt, dan moet hij wel lengte pakken, en houdt dat te diep gaan vanzelf wel op
Meid, tino is knap
nee hoor maakt niet uit!
hij doet goed zijn best! Zadel nu ook aangepast.. dus die schuift niet meer!Rana schreef:ZO DIE IS GOED UITGEGROEID!!
Hij ziet er happy en gezond uit!
Inderdaad zoals al wat eerder gezegd is mag er iets meer lengte in, maar het valt me niets tegen! Het naar voren zitten is bij een net beleerd beessie geen ramp vind ik, maar probeer het niet je normale houding te maken. Je helpt m dan op een gegeven moment om op de voorhand te vallen. Lekker zo doorgaan!!!
oh ja offtopic bedankt voor je lieve pb sorry dat ik niet gereageerd heb!
je hebt hem denk ik al een jaar niet gezien of zo he?shartjec schreef:Ziet er goed uit,
misschien je hakken wat meer naar beneden drukken en je armen langs je zij houden ?
x

suzannef91 schreef:Ziet er goed uit!
Je handen is een aandachtspuntje, maar gelukkig heb je nog iets om te leren!
Als je niets meer hebt om te leren is er niets meer aan:P

horses19 schreef:Ratino ziet er goed uit is groot gewordenmooie foto's
xMoreill schreef:Ziet er goed uit hoor, vooral omdat ie zo jong is, ik rijd nu sinds kort ook een 5jarige merrie die sinds mei onder het zadel is maar af en toe is dat erg moeilijk!
Let wel op je benen, ze mogen iets naar achter naar mijn mening..

Nadjaxox schreef:Allereerst wat een leukerd zeg!
Rijtechnisch commentaar, toch wel voorbij zien komen, meer vanuit achter rijden voorwaarts is belangrijker. zodra dat goed is gaat hij wel je hand op zoeken.
Hij hangt nu nogal.
ook al gaat het niet altijd zo als het moet, hij is nog jong en jullie zijn lerende, maar vind jullie zeker weten een leuke combinatie
Keedie schreef:prachtig plaatje
je handen zijn een aandachtspuntje lekker op je kont blijven zitten en hij hangt nu wel erg,. Dus aan het been goed actie
ik vind jullie zeker een leuke combinatie!