ik moet zeggen dat je echt een super mooie houding heb mag ik nog een puntje aan zuigen femke is idd niet erg makkelijk maar het is al stukke beter dan eerst ga vooral zo door maar vraag haar niet teveel ga niet over haar grens heen, jij weet wel wat ik daar mee bedoel en jij weet precies wanneer dat is
je doet het hartstikke goed meid ga vooral zo door
bedankt ilona, jaa moesten nu gewoon even een stapje terug gaan doen, en je merkt aan d'r dat ze het nu wel leuker vind, deze week nog maar 2x in de bak geweest & vandaag dan even.. en morgen lekker lange buitenrit!
Angela, bedankt voor je reactie, ze is idd nog zo dik haha
Srtha
Geplaatst: 31-10-09 18:25
heb toch liever te diep dan wat mijn tinker doet, die plopet hem elke keer er net onder uit. Dan wil ik hem lang en laag laten lopen en dan geef ik meer teugels en dan op eens bam dan is die weer weg. Ik kan hem ook wel diep rijden maar dat is weer niet goed, voor zijn rug. Sucses er mee ziet er verder netjes uit
cannie
Geplaatst: 01-11-09 17:34
Wat een mooie tinker heb je!! Ik vind jullie een leuke combinatie. Ze loopt ook al erg leuk, mag wat minder diep, maar met veel oefenen komt dit vast goed. Mijn tinker loopt altijd een stuk fijner als ik veel overgangen rijd.
shartjec
Geplaatst: 07-11-09 10:11
Erg leuke tinker, beetje aan de dikke kant ? het wijken ging niet echt de foto's ziende. Jullie moeten nog veel oefenen, maar ik denk dat jullie wel goed kunnen worden!
het was een inzet en ze doet het nog niet perfect, maar je moet ergens beginnen toch!
en dat ze te dik is, dat weten we, staat ook al vermeld in de begin post!
miss_lizje
Geplaatst: 08-11-09 18:30
Femke is niet dik hoor als ik foto's van na de zomer erbij pak .
Irritant he mon, ze wil lekker onder het werk uitkomen door diep te lopen. Deed zandje ook elke keer. ERG moeilijk om eruit te rijden, want ze heeft ruimte genoeg. Ik weet dat je benen nog iets beter kunnen als ze nu op de foto staan, heb het zelf gezien .
suc7 voor je volgende les
nou groetjes van mij en Orionkoekje (thnks to shanice gaat die naam niet meer uit me hoofd)
mooie tinker,je rijdt haar netjes hoor! Gewoon blijven oefenen...beetje tempo houden,en van je benen naar je handen rijden(from your legs into your hands zeggen ze in engeland...)