Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ullaatje schreef:Hey wat leuk om te zien, ik kom jou vaak tegen in Oudkarspel en dan zie ik je meestal wel rijden, ik vind deze foto's niet echt een beeld geven met wat ik in het echt zie.
Ik zie hier een pony die ene fractie meer nageeflijk zou mogen zijn, terwijl me dat in het echt nog nooit is opgevallen.
Wel zou je met wat meer lef en power mogen rijden, je proefjes zien er vaak erg braaf uit, de lengtebuiging in je app mogen beter waardoor je pony mooier gaat scharen.
Succes.
Urielle schreef:Mooie combinatie, de pony straalt veel power uit. Wel denk ik dat hij iets overbouwd is, waardoor hij minder lijkt te verzamelen omdat het kruis hoog blijft, maar in het achterbeen zie je wel weer dat hij onderkomt dus het is schijn. Met een paardje als dit dus een extra opgave. Wel lijkt hij af en toe iets duwerig nog in de aanleuning, misschien kun je hem in de oprichting nog iets ronder krijgen waardoor het minder duwerig oogt en hij de rug nog extra in gaat zetten?
MichellexKim schreef:Vind het er netjes uit zien en je hebt een mooi beestje![]()
Zeker wel Z-waardig wanneer ben je eigenlijk overgegaan van de Z1 naar de Z2?
sam_lub schreef:ziet er goed uit hoor en zeker knap dat je m zelf naar de z hebt gereden joh en volgende keer nieuw topic met wel appuyement fotos enzz
veel succes!!