Onze nieuwe aanwinst!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 16:22

Mooie merrie, en maykel is ook wel mooi!
mooi aanwinst joh! ik ben benieuwd wat voor beulen eruit komt

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 16:26

mooi beesje!!

ik vind een paardebloemenwei altijd mooi! loulou vind ze ook lekker en zolang ze er niet teveel eet kan het vast geen kwaad Vingers aflikken

fabienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-03 16:45

De merrie heeft zelf niet in de sport gelopen. Ze is slechts als 4 jarige twee maanden onder het zadel geweest. Dat deed de fokker altijd met zijn merries, voordat hij er mee ging fokken. Ze heeft een super nuchter en braaf karakter, dus wat dat betreft maak ik me over het rijden straks geen zorgen. Er zijn afschuwelijk veel 9 jarigen die hopeloos verreden zijn.....daar kan je vervolgens niks meer mee Haha! Daar zal ik met haar geen last van hebben.....

En met paardenbloemen is het net als met alles waar TE voor staat Haha!
TE veel paardenbloemen is niet goed, want waar paardenbloemen staan, kan geen gras groeien, en dat hebben paarden harder nodig dan paardenbloemen.......

Maar het blijft een mooi gezicht.....zo'n foto van een paard of veulen in zo'n gele wei Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 19:45

Mooie merrie!! leuke aanwinst, ben benieuwd wat ze eruit 'poept' qua veulen dan Knipoog

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 13:10

ow ik wist niet dat ze gifitg waren maar veel eet soraya er neit van hoor bij haar in de wei groeit er niets qua zonnebloemen allen als ik ga wnadelen ofozw pakt ze er tussendoor 1
en ze vind ze heerlijk en paarden weten toch zelf wel wat giftig is?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:02

Dat is inderdaad een erg leuk beest! Maar ik vind Myra wel een erg leuke naam hoor En Ans wil je me niet meer betrappen op het niet verzetten van werk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:42

Wat een mooi paard!!
Mooie hals
en ik ben ook benieuwd hoe ze euit ziet als ze een tijdje aan het werk is geweest.