Rojeani (v. Justice H.R.) @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 17:19

Suzanne_ Dat mag je uitleggen. :D
Vol verwachting ....

Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 17:40

wat moet ik uitleggen?
dat t vaak ook een teken is dat ze de hulp snappen als ze met de staart zwiepen?
dat heb ik op een site gelezen, (ik weet niet meer welke, is lang geleden.) en mijn instructrice zei dat toen ik vroeg waarom hij met de staart zwaait als ik hem een hulp geef.

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:09

Pff jullie gaan mij niet wijsmaken dat Ro niet vrolijk is onder t rijden hahaha :+.

De pony is gewoon geconcentreert op de ruiter en is echt niet boos want t is een hele vrolijke pony die ontzettend graag voor je werkt. En jullie kijken vanaf foto's, Suzanne__ , Michh en ik zien hem in het echt en weten hoe hij is met rijden.
Deze combinatie is in 3 jaar van de B naar de M2 gereden, en altijd met goede punten en niets overhaast gewoon ze waren er ook klaar voor als ze overgingen.
En ja, je hebt oefeningen voor t rechtrichten in de B en in de M2 blijf je daar idd mee doorgaan. Met alles natuurlijk.
En ja er zijn wat verbeterpunten, af en toe een wat strengere hand maar dat valt nog heeeeel erg mee als je zo eens een keer in het echt komt kijken. Pony is ook heel licht in de mond en als ze zou trekken dan zou die pony vast niet zo fijn zijn.
En ja ik weer of hij fijn is of niet want ik heb er ook op gereden.

Beste combinatie wat ik ken :+:

Jullie zijn lekker mijn fotomodelletjes :o hihi :P

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 17:56

Yucome schreef:
En jullie kijken vanaf foto's, Suzanne__ , Michh en ik zien hem in het echt en weten hoe hij is met rijden.

Nou dan hoeven er dus ook geen foto's op Bokt HAW gezet te worden want vanaf de foto's kan je toch geen tips geven??
Als jullie het in het echt weten kan je haar toch zelf ook commentaar geven :P.
Ik heb mijn commentaar al gegeven en vind het helemaal niet vreemd eruit zien. Maar anderen die wel commentaar geven doen dat met de beste bedoelingen en nemen de moeite om hun ervaringen met deze amazone te delen :).

Coldplay90

Re: Rojeani (v. Justice H.R.) @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:07

Even op dat punt dat hij veel met zijn staart zwaait, waarvan jij zegt dat hij aangeeft dat hij het begrijpt: dan geef je kennelijk óf heel veel hulpen óf je fotograaf maakt toevallig bijna elke keer een foto als jij een hulp geeft. Je hebt een mooie pony en er zitten best hele fijne stukken tussen, maar het oogt vanaf de foto's wel behoorlijk gespannen.

Yucome

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 18:27

Bolzak23 schreef:
Yucome schreef:
En jullie kijken vanaf foto's, Suzanne__ , Michh en ik zien hem in het echt en weten hoe hij is met rijden.

Nou dan hoeven er dus ook geen foto's op Bokt HAW gezet te worden want vanaf de foto's kan je toch geen tips geven??
Als jullie het in het echt weten kan je haar toch zelf ook commentaar geven :P.
Ik heb mijn commentaar al gegeven en vind het helemaal niet vreemd eruit zien. Maar anderen die wel commentaar geven doen dat met de beste bedoelingen en nemen de moeite om hun ervaringen met deze amazone te delen :).

Ik zeg toch niet dat al het commetaar wat jullie geven fout is, k heb zelf gezegt dat er idd wat werkpuntjes aanzitten. Ik heb alleen gezegt over de oren naar achter dat dat pure concentratie is en niet boosheid meer heb ik niet geschreven.
En tuurlijk zeggen ze het met de beste bedoelingen het zou helemaal mooi zijn als je iets hatelijk bedoelt. Ik ga er ook alleen op in omdat het niet klopt, dat is voor hun dan toch ook weer iets om van de leren?

Bolzak23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 20:32

Yucome schreef:
als je iets hatelijk bedoelt. Ik ga er ook alleen op in omdat het niet klopt, dat is voor hun dan toch ook weer iets om van de leren?

Hahah. Ja dat zou helemaal mooi zijn! ;)

Natuurlijk is dat een leermoment, maar vanaf foto;s is het altijd moeilijker dan in het echt, en dat krijg je gewoon als je foto's plaatst!

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 17:40

x_Marr schreef:
Je bent nog bezig met een actieve achterhand en juiste nageeflijkheid maar je vraagt al wel een galopwissel en noemt je paard dan een mafketel omdattie bokt om te uiten dattie het te moeilijk vindt?
Ik zou bezig gaan met rechtrichten(daar komt ook het probleem vandaan dat hij links niet aanneemt).

Ik vind trouwens het zadel redelijk ver naar achteren liggen(over de laatste rib heen?), maar dat is niet duidelijk te zien. Daar bedoel ik niet mee dat het zadel verder naar voren moet maar vraag ik me af of het zadel dan wel past..

Verder lijk je op alle foto's in te knikken met rechts: let daar op.

Het zijn dan ook momentopnames, je zult de echte problemen niet echt in foto's zien dus het is moeilijk daarover
te oordelen. Het ziet er gewoon net en ontspannen uit, erg leuk paard.