Vol verwachting ....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
hihi
Yucome schreef:En jullie kijken vanaf foto's, Suzanne__ , Michh en ik zien hem in het echt en weten hoe hij is met rijden.
.
. Bolzak23 schreef:Yucome schreef:En jullie kijken vanaf foto's, Suzanne__ , Michh en ik zien hem in het echt en weten hoe hij is met rijden.
Nou dan hoeven er dus ook geen foto's op Bokt HAW gezet te worden want vanaf de foto's kan je toch geen tips geven??
Als jullie het in het echt weten kan je haar toch zelf ook commentaar geven.
Ik heb mijn commentaar al gegeven en vind het helemaal niet vreemd eruit zien. Maar anderen die wel commentaar geven doen dat met de beste bedoelingen en nemen de moeite om hun ervaringen met deze amazone te delen.
Yucome schreef:als je iets hatelijk bedoelt. Ik ga er ook alleen op in omdat het niet klopt, dat is voor hun dan toch ook weer iets om van de leren?

x_Marr schreef:Je bent nog bezig met een actieve achterhand en juiste nageeflijkheid maar je vraagt al wel een galopwissel en noemt je paard dan een mafketel omdattie bokt om te uiten dattie het te moeilijk vindt?
Ik zou bezig gaan met rechtrichten(daar komt ook het probleem vandaan dat hij links niet aanneemt).
Ik vind trouwens het zadel redelijk ver naar achteren liggen(over de laatste rib heen?), maar dat is niet duidelijk te zien. Daar bedoel ik niet mee dat het zadel verder naar voren moet maar vraag ik me af of het zadel dan wel past..
Verder lijk je op alle foto's in te knikken met rechts: let daar op.