Beugels kunnen volgens mij een gaatje langer... maar als je het zo fijn vind, lekker laten!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb er echt zin in, kan ik zoveel van leren met die wedstrijden, zo kom je stapje voor stapje toch verder waar ik dan heen wil, en met de punten kan ik zien waar ik aan moet werken
Urielle schreef:Als dit het constante beeld is kun je wel gaan starten, als dit de betere momenten zijn zou ik nog even verder oefenen. Hij loopt nog wel erg laag en op de voorhand, het ziet er soms een beetje hangerig uit.
Bij de halthoudfoto's zijn je handen idd te hoog, omdat jouw paard nog niet in oprichting loopt. Jouw handen moeten idd een rechte lijn vormen tussen bit en elleboog. Je wilt een paard niet liften aan de voorkant, maar achter eronder zetten met je been.
Bij het rijden zelf is de hoogte goed, maar zou ik in de proef je handen minder breed zetten. Voor de training is dat niet zo erg, maar in de proef horen ze echt bij elkaar.
Leuk dat je probeert een paardje van die leeftijd toch nog te verbeteren, hou ons op de hoogte van de vooruitgang!

, mezelf er steeds op wijzen, dan komt het snel genoeg weer goed 
, mijn vorige was gestopt ivm ander werk, hihi,
, sorry misschien lees of zie ik het verkeerd, maar kan er niet zo goed uit halen wat je ermee bedoelt,
,