Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Suus17_ schreef:Bedankt voor alle reacties.
Arabesk, die eerste stal in je laatste bericht ziet er leuk uit, ik zal eens contact met ze opnemen, bedankt!
Maar in principe ben ik er niet zo voor om van stal te veranderen, aangezien ze vorige winter al verhuisd zijn, en aanstaande zomer waarschijnlijk weer moeten verhuizen (ivm studie). Ik denk dat het ook niet goed is om steeds op een nieuwe plaats te moeten wennen? Of denken jullie hier anders over?
Mijn paarden staan nu hier:
http://link.marktplaats.nl/288300508
Hetzelfde verhaal als Maxielover eigenlijk, we kwamen van zo'n zooitje, en nu zijn we op een superstal, ook voor de paarden, alleen met te weinig naar buiten. Ik denk dat ik het probleem zelf maar op moet lossen, door meer naar stal te gaan en ze veel vaker buiten te zetten en het aan anderen te vragen. En dan van de zomer een stal zoeken waar ze ook in de winter veel buiten worden gezet...

nathalieeee_ schreef:Maxxielover, ken die stal niet, maar klinkt goed! Ik heb ook de knoop door moeten hakken om naar een andere stal te gaan, aangezien op mijn huidige stal de paarden niet meer zonder toezicht de bak in mogen dit jaar, vanwege kuilen. Vorig jaar stonden ze dagelijks minimaal 4 uur buiten ('s winters), maar nu moet het allemaal zelf geregeld worden wat dus inhoudt zo'n 1 a 2 uur max naar buiten (en ondertussen ook een hoop klusjes, stal, waterbak, voer, hooi waar je ook een tijd mee bezig bent etc.). Nu ga ik naar een stal waar ze dagelijks na het ochtendvoer tot een uur of 4 buiten staan in een paddock en in de zomer 24/7 op het land.