Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flurk schreef:Hoi,
leuke foto's maar je zou een gaatje langer kunnen zitten.
Je zit zo te zien op een dressuurzadel maar hebt de beenligging van een veelzijdigheidszadel. en je ZWEEP gooi die direct weg en koop een andere. Het uiteinde is kaal de bekleding is eraf en stel dat je hem gebruikt dan kan de huid van de pony erin vast raken en zo bezeer je hem vreselijk. Een zweep hoort aan het einde een leertje of een touwtje te hebben.
Ga verder gewoon lekker zo door en plaats nog een paar foto's zodat we verschil kunnen zien
Avalon_ schreef:Flurk schreef:Hoi,
leuke foto's maar je zou een gaatje langer kunnen zitten.
Je zit zo te zien op een dressuurzadel maar hebt de beenligging van een veelzijdigheidszadel. en je ZWEEP gooi die direct weg en koop een andere. Het uiteinde is kaal de bekleding is eraf en stel dat je hem gebruikt dan kan de huid van de pony erin vast raken en zo bezeer je hem vreselijk. Een zweep hoort aan het einde een leertje of een touwtje te hebben.
Ga verder gewoon lekker zo door en plaats nog een paar foto's zodat we verschil kunnen zien
We hadden de verkeerde zweep gepakt, er zijn zeker betere. Wist niet dat het zoveel kon veroorzaken, komt voormekaar: die gaat weg!
Voor mijn gevoel zijn de beugels al erg lang, maar dat komt meer omdat het een relatief klein paardje is. Het voelt al heel gauw heel lang. Maar ik zal de laatste gaatjes ook gaan benutten.
Suprice_Iris schreef:en hoe ging je wedstrijd ?
Avalon_ schreef:Suprice_Iris schreef:en hoe ging je wedstrijd ?
Deze is onverwacht verzet naar 29 november, dus dan gaan we in de herkansing.
Daar ben ik ook wel blij om trouwens, want zoals ik al vermeld heb ging het niet zo lekker toen we de foto's maakten.
Ik raakte de controle wat kwijt, wanneer ik haar reed en zo begon ze zich te verzetten.
We lossen dit nou op een fijne manier op, en ze begint weer steeds lekkerder te lopen. We gaan rustig aan door, en kijken hoe het de 29ste vergaat.
Leuk dat je eraan gedacht hebt!