Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pas alleen wel op dat ie je er niet af krijgt want dan ben je nog verder van huis..
ik was echt in een andere wereld en dacht echt k*t! daar ga ik dan..
Zeker niet toestaan dus.
)
Zadelmak maken zelf is eigenlijk een eitje als je rustig aan doet, deze periode is veel vervelender
Urielle schreef:Ambre, dat gebeurt ook niet met het zadelmak maken maar een paar maandjes erna. Meestal staan ze dan alweer terug bij hun eigenaarZadelmak maken zelf is eigenlijk een eitje als je rustig aan doet, deze periode is veel vervelender
jury schreef:Dit is toch gewoon normaal gedraag voor een jong paard (althans bij de meeste). Had je anders verwacht?
Je vraag verbaast me dan ook. Toestaan?!?!?!? Door deze opmerking ga ik zelfs twijfelen of je er wel aan toe bent om een jong paard te rijden.
Deze vraag moet je nl. allang beantwoord hebben voordat je er aan begon.

Kyliam schreef:jury schreef:achterwaarts met een jong paard, Kyliam?
ja, op stem, 1 stapje als ik er op zit.
Als grondwerk enkele stapjes.
Is dit zo slecht dan?
jury schreef:Kyliam schreef:
ja, op stem, 1 stapje als ik er op zit.
Als grondwerk enkele stapjes.
Is dit zo slecht dan?
Ik leer ze het altijd pas in een heel laat stadium met name omdat een paard die door heeft dat er ook een achteruit opzit dit wel eens wil gaan gebruiken om onder het werk uit te komen. en eenmaal in zijn achteruitversnelling is het dubbel moeilijk om die van vooruit weer te vinden.