Pino voor de 2e keer op bokt.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:18

Ik vind dat je al hartstikke goed bezig bent. Vind vooral je hakken erg storend, maar goed, dat weet je en daar werk je al aan, dus succes ermee! Trouwens, ik vind jullie een erg mooie combinatie om te zien! *D

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 18:24

Ik kan mij voorstellen dat de schrik er dan goed inzit bij jou. Toch dapper dat je doorzet en alleen maar stap en draf is niks mis mee. Probeer goed diep in en uit te ademen tijdens het losstappen daar wordt je lekker ontspannen van en je mag hem best wel iets meer ruimte geven voor. Pas op dat je jouw spanning niet op je Haf overbrengt. Als je probeert je hakken meer uit te drukken kom je ook meer op je k.ont te zitten.

Mhorsecare

Re: Pino voor de 2e keer op bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:54

leuke pony / combinatie hoor, goed je benen laten afhangen, en je schouders goed laten af hangen.
ik kreeg ooit eens als tip toen ik veel spopanning had om goed op mijn ademhaling te gaan letten of bijvoorbeeld een liedje te gaan zingen zodat je eigen spanning afvloeit. veel succes en volgens mij heb je een fijn zadel, dus lekker op je billen gaan zitten

Marlou_

Re: Pino voor de 2e keer op bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 08:57

haha mijn zadel is heerlijk dus op mijn billen zitten is geen probleem haha :D vaak als ik er wat langer op zit, 10 minuutjes, kan ik wel fijner gaan zitten. En als ik gespannen ben voelt Pino dat zeker wel en het zal storend zijn maar hij is zo braaf nou!

En dat van dat liedje zingen heb k van een vriendin van me ook gehoord. die rijd paarden in en als ze gespannen is gaat ze een liedje zingen! Echt geniaal.