Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marije__ schreef:x_Marr, eigen belang!? als een zadel niet bij een paard past ( ik wed dat 80% van alle paarden die worden gereden een NIET passend zadel hebben, paarden veranderen.. van winter naar zomer, leeftijd voeding enz. kan je wel leuk een zadel op maat laten maken, maar heeft het echt zin dan?! )
En over een paar jaar.. dat paard is al 12 jaar onder het zadel? Hoe kan jij nou weer zien dat die pony dat zadel niet fijn vind. zie jij soms dat ze pijn heeft, vanaf de foto's? terwijl ik dr een aantal keren per week rij en ze doet geen vlieg kwaad..niet als het zadel dr op ligt en ook niet onder het rijden.
Juangi, ik vind niet dat je zo kan oordelen vanaf een paar foto's of ze blij kijkt. heb je ooit een paard zien LACHEN!!?? sorry hoor, maar ze heeft gewoon moeite met ontspannen, en dat accepteer ik! en daarom zou ik haar niet naar beneden WILLEN TREKKEN. dat zie je tog echt verkeerd!
en ja, ik krijg les
x_Marr schreef:Daarom moet je het zadel ook een paar keer per jaar laten checken door een profesionele zadelmaker