Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
purny schreef:Ouwe schreef:Sorry dat ik het zeg, mar je zit echt als een zoutzak op je paard. Ja mag je handen meer dragen, beugels een gaatje langer, je benen vanuit je heupen langer maken, je rug rechtop, schouders ontspannen en je hoofd rechtop, niet naar beneden kijken.
Als je je houding verbetert, zul je zien dat je paard daar positief op zal reageren. Je hebt een leuk paardje!
Net als TS aangeeft, ze heeft problemen m.n. klachten in schouders en afwijking aan haar benen! Eerst iets beter lezen a.u.b. Ik vind het er netjes uitzien alleen kijk je bij sommige foto's naar beneden?
Britty schreef:Ziet er best goed uit hoor! Mijn haf heeft ook de neiging om snel te diep te lopen, dus daar moet je wel echt goed op letten. Verder is het hierboven al geschreven, je mag best "trotser" op je paardje zitten. Ik vind je benen op de meeste foto's echt niet heel erg storend. Op 1 foto lijkt het alsof je je benen opgetrokken hebt. Ik heb al gelezen dat je dit niet anders kan. Maar hou er wel rekening mee dat als je start, je hier commentaar op kan krijgen. Misschien kan je via de KNHS uitzoeken of je hier een soort opmerking op je startkaart over kan krijgen ofzo?? Zou jammer zijn als je hier punten door zou mislopen.