Geslaagde combinatie fries met een pionmerrie zo te zien.
Denk om je hakken(om maar wat te zeggen)
angelalala
Geplaatst: 10-10-09 20:43
hee:d
leuk paardje!:d denk aan je houding,je handen rechtop. en hakken uitdrukken(vooral laatste foto) op sommige foto's lijkt het ook of je paard op je teugels hangt(kan ook zo lijken hoor)
Vulina
Geplaatst: 11-10-09 20:00
Wat een super mooi paard!!
Tip voor het het wijken: Als hij zich vast zet of onder je vandaan loopt, zou ik gewoon recht door gaan, gelijk rechtstellen en weer richting arbeidsdraf. Elke keer dus iets anders doen dan hij verwacht. Als hij dan weer loslaat probeer je het gewoon weer .. Denk er wel om dat je hem dan gelijk goed op 2 teugels terugneemt!
En opnieuw een bericht verwijderd dat niet aan de nieuwe RT-HAW regels voldoet, wellicht kan men de nieuwe regels even doorlezen alvorens te reageren.
_Tamara
Geplaatst: 16-10-09 18:14
Wat een heerlijk paard!
Probeer wel je handen netter te doen, teugels korter. Ik vind dat je hand/armhouding erg gespannen is, dus probeer lekker ontspannen te gaan rijden. Is ook fijner voor jou!
MissBonny
Geplaatst: 18-10-09 17:58
Woww! Wat een super leuk paardje zeg, echt een leuk ding! (volgens mij kan die ook heeel ondeugend zijn, want hij kijkt best ondeugend uit z'n ogen!)
Vind het er echt al goed uitzien, probeer alleen aan je hakken en tenen te denken.
Veel plezier samen! Jullie zijn een leuke combi!
Appelsapje
Geplaatst: 18-10-09 18:05
ziet er super uit! alleen een beetje meer ontspannen bij je handen . anders , echt super