Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoeveel 3 jarige lopen er wel geen concoursen ? Gaan rijden op vreemd terrein etc.
Prima toch
De een heeft nou eenmaal meer last van wedstrijdspanning dan de ander... 
s_spikker schreef:Waaruit kan jij opmaken dat deze pony niet goed is ingereden ? Ik zie hem anders bij andere ruiters leuk lopen.
Het is in tegenstelling juist goed voor jonge pony's om ervaring op te doen op vreemd terreinhoeveel 3 jarige lopen er wel geen concoursen ? Gaan rijden op vreemd terrein etc.
De pony van mijn zusje is ook jong en onervaren en ook deze gaat overal mee naar toe om te leren.
Mijn nichtje start ook sinds kort met een jonge pony en dit is naar mijn idee geen verkeerde keuzen
angelpam schreef:sspikker albs kent de pony ook die zou eerst van haar worden zodoende weet ze dat hij niet goed is ingereden want dat zou ik doen. wat albs zegt klopt helemaal. tevens is de pony ook in de staak gegaan wat ik gezien hebt tijdens de trainingen. wel ben ik het met jou eens om met een jonge pony op wedstrijd te gaan of op vreemde plaatsen maar niet in het geval van sha en elles

Bubble_Gum schreef:Ik wil er ook even op reageren, Ik rijd deze pony ook en hij staat perfect aan de hulpen hoor. Dus het inrijden is zeer zekers wel goed gegaan. Elles kent het zelf niet waardoor de pony het dan niet snapt.
Wat bedoel je met we doen het eerst een aantal keer thuis ? thuis op wedstrijd gaat toch niet
Elles heeft hier thuis gezegt dat het allemaal heel goed ging en ze graag zondags op wedstrijd wou gaan. Dan vind ze zichzelf er toch aan toe ? Dan moet je ook niet piepen als je het achteraf toch niet kon terwijl je het zelf zo goed vond gaan ,
Ik vind ook niet dat je goed kan leren rijden als je zelf steeds niet luisterd en het gewoon niet doet en comentaar geeft.
Aan de pony zal het niet liggen die doet het prima bij mij
ellesjee schreef:Bubble_Gum schreef:Ik wil er ook even op reageren, Ik rijd deze pony ook en hij staat perfect aan de hulpen hoor. Dus het inrijden is zeer zekers wel goed gegaan. Elles kent het zelf niet waardoor de pony het dan niet snapt.
Wat bedoel je met we doen het eerst een aantal keer thuis ? thuis op wedstrijd gaat toch niet
Elles heeft hier thuis gezegt dat het allemaal heel goed ging en ze graag zondags op wedstrijd wou gaan. Dan vind ze zichzelf er toch aan toe ? Dan moet je ook niet piepen als je het achteraf toch niet kon terwijl je het zelf zo goed vond gaan ,
Ik vind ook niet dat je goed kan leren rijden als je zelf steeds niet luisterd en het gewoon niet doet en comentaar geeft.
Aan de pony zal het niet liggen die doet het prima bij mij
niet liegen :S ik heb nooit bij de wei gezegt dat ik zoooo graag op wedstrijd ging en dat het zooo goed ging ? bij mij deed hij het ook gewoon goed en ik heb ook nooit gezegt dat hij niet aan de hulpen is ? en je hebt me nog nooit in het echt zien rijden dus hoe kom je erbij dat ik nooit luister naar mijn instructrice ? vind je reactie nergens op slaan
en zelfs daar zei iedereen het 
En wij wel deden wat er gevraagd werd.
Bubble_Gum schreef:Dat heb je wel gezegt. Je zat zelfs met mijn moeder te praten :S leugenaar !!
Uhm albs die foto's staan al laaaaaang op bokten zelfs daar zei iedereen het
Commentaar accepteerde ze juist niet :S bovendien de instructrise die les hebt gegeven die zei juist dat ik en nog iemand hem beter konden rijden omdat wij het wel konden , En hij anders niets leerdeEn wij wel deden wat er gevraagd werd.
angelpam schreef:bubble_gum, waar staan die foto´s dan ik zie ze niet. heb je ze verwijderd? en probeer je zelf maar goed te praten. misschien gaat het bij jou idd beter maar dat wil nog niet zeggen dat elles haar best niet doet.