Maar daar ga ik verder niet over praten, want Jacintha is echt helemaal gek op Jasper! Het zadel past wel, maar is klein voor Jacintha. Dat is het probleem, het past wel op Jasper

Hij is ook te klein voor mij, ik moest ermee HorseBall doen XD
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mickeytje schreef:Zonde dat mensen de nageefelijkheid altijd zo op nummer 1 zetten.
Eerst je pony lekker actief voorwaarts rijden, en goed aan de hulpen zetten, dan komt de rest allemaal vanzelf.
Want nageefelijkheid komt vanuit de achterhand, dus eerst daar eens goed aan gaan rijden.
Marjoow schreef:Calanddra schreef:Marjoow: als het zadel te klein is moet ze niet rijdendit is ook niet echt prettig voor het paard, ze loopt ontzettend te stuiteren. Is er geen mogelijkheid tot het kopen van een groter zadel?
Nee, het zijn manegepaarden en daar kun je niet je eigen zadeltje op leggen. We hebben het al meerdere malen aangegeven, en mijn instructeur en een andere instructrice hebben het ook al meerdere malen doorgegeven, vandaag hoorde ik ze er weer over praten. Maar ik denk dat er geen geld is voor een nieuw zadeltje![]()
En niet rijden is lekker makkelijk gezegd, want er wordt wel 125 euro per maand voor neergelegd
Suuskipje schreef:En geen geld voor een nieuw zadel op een manege?! je wil niet weten hoeveel manege's verdienen