Nee, je bent niet te groot. Maar je bent nog maar 14, dus je groeit nog een stukje. Als je echt hoog in de wedstrijden wilt komen, is het een ander verhaal. Maar ik vind het prima gaan zo.
xKatjj
Geplaatst: 01-10-09 17:36
Je bent echt niet te groot, ter vergelijking: ik ben 1,72 en mijn pony is 1,55 En dat past ook nog heel goed.
ik ben 1.81 en mijn paard is 1.66 past ook prima, en ze is ook nog slank gepast. ik vind dat het kan, succes!
Karennnn
Geplaatst: 01-10-09 17:39
Ik ben ook 1.81m en heb paard van 1.67 en 1.68m. vroeger reed ik een merrie van 1.62m en zelfs dat ging ook nog netjes... Vind je ook helemaal niet te groot tonen. En over die klik: paardje moet bij je passen en je moet niet altijd gevoelsmatig handelen! Vaak denkt men een klik te hebben bij dat ene speciale (vb) lusitanopaardje met lange manen, want wat was hij lief en knap.. Maar je moet dan ook verder denken wat je doelen zijn, wat wil je bereiken en het belangrijkste: is het wel een paard voor jou (kan je hem baas blijven?) .. Een klik is relatief naar mijn mening.
emma525
Geplaatst: 01-10-09 18:35
je bent echt niet te groot, juist precies goed, een paar centimeter maakt geen verschil.
Utrolig
Geplaatst: 01-10-09 18:52
Ik weet niet hoe het paard is, maar misschien dat hij nog groeit?
Ik heb mijn merrie gekocht voordat ik erop had gereden. Ik had belangstelling voor een ander paard, en bracht haar samen met die andere naar de wei. Ik voelde meteen die klik, maar helaas was ze al zo goed als verkocht.
Een week later belde mijn vriendin dat de verkoop niet doorging. De vrachtwagen (met sportpaarden) zat al vol, en ze zou de volgende lichting meegaan. Daar wou mijn vriendin niet op wachten. Dus heb ik haar gekocht!!! Natuurlijk moet ik haar nog wel even 2 x rijden van haar. Ze was namelijk nog maar net onder zadel en ze was maar 1.60 hoog!!!(ik 1.78m). Nu 4 jaar later is ze 1.64m en vormen we een geweldig paar!!
Ik vind je echt niet te groot!! ps. wel even schoenen met een hakje aan, he?? Sportschoenen onder chaps dat kan toch niet??!!hihi... Succes!!
Kellynoa
Geplaatst: 01-10-09 20:10
Zeker niet te klein.
Mooi paard om te zien!!!
lindake
Geplaatst: 01-10-09 20:24
De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.