Wat ik nog wel even wil zeggen is dat je IMO niet zo moet in- en uitstappen! dan moeten de teugels lekker los hangen zodat je paard zijn spieren eens lekker kan strekken. Dit noem ik geen warmlopen en/of beloning (uitstappen)..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:ik rijd haar af en toe met slof omdat ze soms haar neus in de lucht gooit met het rijden en dat is voor mij en voor haar niet fijn. Eerder rijd ik bijzetteugels en dat was echt niet beter
LauraLala schreef:Even voor de duidelijkheid:
Ik krijg goed les en ik zet deze foto's er niet op om alleen commentaar te krijgen over de slof..

Ik ga je alleen vertellen dat de
want van sommige reacties schrik ik best wel.. LauraLala schreef:Bedankt voor sommige reacties daar kan ik wel wat mee![]()
zoals ik eerder ook al zei, ik ga het vanmiddag zonder slof proberen en zal ook snel een topic plaatsen met foto's zonder slofwant van sommige reacties schrik ik best wel..
Ashira schreef:LauraLala schreef:ik heb helaas geen foto's van haar zonder slof. En ik vind het zelf ook niet fijn om met slof te rijden, rijd liever ook zonder.
Ik vind ook dat er genoeg gezegt is over die slof, maar toch wil ik nog even kwijt: ik zag op je profiel dat je je oude pony ook al met slof reed.
Of moest dat ook van de eigenaar?
verder wel een leuk paardje!
want die heb ik niet met slof gereden, bij hem zat er meestal een tiedeman-teugel aan.
.Citaat:omdat ze soms haar neus in de lucht gooit met het rijden en dat is voor mij en voor haar niet fijn.
phormicola schreef:Nou jongens hou maar eens op over die slof, echt heel irritant om steeds hetzelfde te lezen. We geloven echt wel dat jullie het verkeerde gebruik OOK zien!
Ik zie in de eerste paar foto's een stoelzitje, wat later wel een beetje beter wordt. Heb je dit altijd? Ik krijg het idee dat je je handen als hefboom gebruikt, dat is onvermijdelijk met de stoelzit.
Verder ziet het er netjes uit.