wedstrijd foto's!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 19:55

de 3de foto is echt supermooi!!!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 21:45

Nou zeg, niet zo onzeker hoor! Of ben je aan het vissen naar complimentjes Haha! . Vierde en tweede zijn toch prima resultaten!!!!! Tiek ziet er prachtig uit op de foto's en jij zit er mooi op.
Heb je zilvershampoo gebruikt om hem zo wit te krijgen, of wat is je geheim?????

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-03 22:39

Ik heb m niet eens gewassen! leve het poetsblokje! Alleen zijn sokjes had ik dus gewassen, maar zijn 'body' niet. Hij is opzich de laatste tijd helemaal niet zo vies, wat ook helpt, naar mijn idee, hem gewoon laten rollen, ook als ie nat is oid, want met het uitborstelen van het zand, borstel ik ook veel vuil uit zijn vacht. Ik vind de fotos er ontettend raar uitzien, misschien komt dat ook door mijn kleren, die ben ik dus niet gewend bij mij zelf Lachen en die draf foto vind ik net lijken of mijn handen lekker tien meter naar voren zijn gestoken oid Verward En bij die ene galop foto heeft tiek compleet verkeerde stelling, hij loopt eerder buitenstelling dan binnen....

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 23:06

Ik vind het besdt mooie foto`s en over die onvoldoendes daar waar hij zijn neus er uit stak: mijn vriendind had ook eens zo iets: zij reed de eerste wedstrijd van haar leven op een normaal gesproken slecht gereden paard. Tijdens het proefje loopt hij er echter BIJNA de hele tijd netjes met zijn koppie naar beneden en ook niet zo idioot diep maar maar op de loodlijn. Is ze een na laatste van alle kop-in-de-lucht-loop pony`s omdat hij zijn neus er soms uitdrukte Scheve mond . k denk dat je gewoon echt of niet of wel aan de teugel moet rijden. Doe je het een paar stukjes dan denkt men al gauw dat je het wel kan en worden neus-er-uit-drukkingen je extra zwaar aangerekent.
Wel een leuk idee trouwens dat jullie bij die onderlinge ook een keruing en springen hadden! Wij hebben altijd echt alleen maar dressuur.
Gefeliciteerd met je prijzen trouwens Party!! !

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 08:56

Zolang je zelf maar tevreden bent geldt de uitslag van de jury in mijn ogen niet echt meer.
Let wel: een Tinker is voor de dressuur natuurlijk in het nadeel, dus als je meedoet kun je bijna niet verwachten dat je met de eerste prijs gaat slepen.

Helaas hebben juryleden vaak een negatief vooroordeel over hafjes, tinkers, belgen etc. terwijl er best goede tussen lopen. Maar probeer zo'n jury maar eens te overtuigen van jouw rijkunst - dan moet je gewoon zoooo goed rijden!

Ik ken het wel een beetje: ikzelf heb onlangs een aantal wedstrijden met Lorenzo gereden waarbij het - in principe - mogelijk was om met bandages te rijden (Lorenzo heeft Franse stand en loopt zichzelf gewoon harstikke open zonder beschermers). De reden waarom ik geen wedstrijden meer met hem rij is dan ook vanwege dit verhaal.
Maar goed, bij deze wedstrijden mocht het wel...... nou , geloof me, ik heb juryleden gehad die me echt gewoon zooooo laag gewaardeerd hebben, terwijl het heus niet slecht ging. Puur om die bandages. Ja, bij aanvang van mijn proef zeiden ze dat ze accoord gingen vanwege de medische reden van het dragen van bandages, maar dan stond er aan de onderkant van mijn protocol wel vet een opmerking er over!!!!
Bovendien zorgde het voor slechte punten, misschien zelfs wel een punt per onderdeel minder. tja, probeer dan maar eens een winstpunt te halen, laat staan een prijsje in de wacht te slepen....
Er waren zelfs mensen van andere paarden, die zeiden dat het geheel onterecht was wat er gebeurde.... nou vraag ik je!!
Maar ik was toch heel erg tevreden. Waarom???? Nou, simpel, Lorenzo liep lekker, ik heb een nette proef gereden en het was gewoon een gezellig dagje uit!

Dussssss (om een lang verhaal kort te maken) Zolang je zelf maar een leuke dag hebt gehad is het goed !!!

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 13:57

Ow dat lijkt me helemaal vervelend! ik bedoel, ik heb nog min of meer bewust voor een tinker gekozen, maar voor een blessure kies je nooit!En dat er ondanks de toestemming alsnog zo negatief met die bandages om word gegaan! ! Misschien heb je btw wel gelijk pjelk, dat je OF gewoon ja paard niet bij elkaar, en nagevelijk moet rijden, of je paard op dat vlak zo goed voor elkaar moet hebben dat hij gewoon de hele proef netjes beneden blijft. Ik was er trots op, dat ie toch nog zo'n groot deel van de proef netjes laag en nagevelijk was. Dat ie af en toe een keer zijn kop in de lucht gooide, of dat nog niet eens, t was gewoon meer de neus er flink uitdrukken, dat nam ik voor lief.....maar als ik dan voor elk onderdeel waar hij dat deed, een onvoldoende krijg Scheve mond

IIG bedankt voor jullie reacties!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 17:18

Je mag trouwens niet zeuren over het lage aantal foto's, van mij zijn helemaal geen foto's gemaakt Lachen
En, ik ga vooruit, dit keer staat er op de foto's een (bijna) heel paard.
Sorry, beetje off-topic.

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 10:24

Tiko schreef:
Wederom bedankt voor jullie reacties! en ontzettend jammer dat jij niet mee kon doen, mandy!!

Zodat je eens lekker kon lachen zeker? Knipoog Hihi, nee Navy loopt lekker, maar ik zie ons nog geen Dressuurproefje lopen. Gaan er flink mee oefenen, nu de eerst komende Endurance toch nog lang niet in zicht is.. Huilen