Rijfoto's van vandaag!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:07

Gaaf hoor.
Waar komt hij in Nederland te staan ??

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:24

coole foto's!!
Suevo zal wel lekker fris zijn in ons koude kikkerlandje! hahaha! Veel plezier met de paarden! Ben benieuwd naar de rest van de foto's Tong uitsteken

Nathalietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:49

Wat een vet mooi paard!!!!!!!!!!!!!!
Kwijl *kwijl*
Ben jaloers! Hahahaha!

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:53

Neeee, Mariska je laat hem toch niet ruinen???

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:47

Hmm ik zat er idd sterk over te denken om hem te laten ruinen want soms is hij net iets TE veel hengst naar behoren. Hij is een aardige patser, hij is heel slim en weet wanneer hij sterker is, en gebruikt dat ook soms tegen je.
Wel moet ik zeggen dat het op het moment heel goed lijkt te gaan en verder is hij absoluut niet gemeen, hij bijt niet, slaat niet, bokt niet en steigert ook niet. Maar hij wordt soms gewoon net iets te heet bij andere paarden en dan kan je hem dan dus bijna niet houden. Ook is het fijner voor hem, omdat hij dan lekker met andere paarden de wei op kan enz, hij wil nu toch altijd al met alle paarden snuffelen en vriendjes zijn.

Ik ben er nog niet over uit, ik dacht dat dat aan de kletter gaan ook veel te maken had met het hengst zijn, maar nu loopt hij weer heel netjes, gaat er niet vandoor en het lijkt erop dat het aan die tanden lag. Maar ja, als eerdaags de slof eraf gaat en hij flikt het dan weer? Hier is dat nog te doen maar op een manege of pensionstal waar ook merries lopen en kinderen met pony's, vind ik dat zowel voor mezelf als voor anderen niet fijn rijden. Maar ja daar komen we dus over een paar dagen vanzelf achter Haha!

aan Apple voor de reactie op Dola, ik dacht: zal ik dit gewoon nergeren of.... Lips are sealed Haha maar bent helemaal met je eens!

Hij komt op stoeterij de Woude te staan in Ridderkerk, we zullen daar wel zien hoe het gaat, het is daar vrij rustig dus misschien kannie wel gewoon patser blijven Tong uitsteken Ik vind het wel doodzonde want het is zo'n supermooi paard, goedgekeurde dekhengst, en ik zou graag wat veulentjes van hem rond willen zien lopen Haha!
(He Franca Schijnheilig )

nutiagek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:51

Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Wat valt er nog meer te zeggen

Rocco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 21:02

Leuke foto's, en een heel mooi paardje.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:39

Het ziet er heel netjes uit Mieke, echt wel! (maar toch zie ik liever gate Schijnheilig Knipoog )

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:46

Hij is echt gaaf! Als hij een KWPN merrie zou dekken, wat voor papier kan je er dan bij krijgen???

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:48

He Dinkeygirl, als ik van Domingo nou een merrie maak, dan kom jij toch wel dekken he. Krijgen we wel weer een donkerbruin veulentje maar ja jammer genoeg gaat het zo moielijk om van een ruin een merrie te maken.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:58

Weerom foto's van kanjer Suev Kwijl
Ik ben benieuwd als hij in Nederland staat , moeten we tegen de tijd dat mijn Xen volwassen is toch maar eens een Barokke rit/meeting organiseren Haha!

Ik zou het overigens zonde vinden als je hem liet ruinen , hij is APTO gekeurd , knap en zoals je zelf zegt heel lief en braaf (dat er vandoor kletteren hoef je naar mijn mening niet zozeer op zijn hengst zijnde steken Knipoog )
Goed oefenen , komt het vanzelf goed Haha!