palomino jemila weer @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rianneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 09:28

Teugels korter en actief voor t been maken!!(dus niet aandrijven en als je geen reactie krijgt of houd t maar laten zitten)
daardoor maak je t achterbeen sneller/beter ondertredend en gaat ze, als je een klein beetje druk hebt, aan de voorkant vanzelf zakken.
Waarom doe je altijd halsstrekken en dan stappen als ze dan op de voorhand knalt?
Maak dan eerst een mooie overgang en ga dan stappen! Zonde van je werk toch?
Succes en je komt er wel hoor!!!!

felicity

Re: palomino jemila weer @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 18:24

Ik heb haar inmiddels 2 jaar en bij verchillende mensen gelest. Die kwa lessen niet bij ons paste. Ik heb toen altijd recreatief gereden met een lang teugeltje om zo min mogelijk te verpesten. Ik heb daar nu ook profijt van. Dat ik er niks aan verklooid heb. Ze is heel makkelijk in haar mondje en pakt dingen snel op. Ik heb nu iemand gevonden die goed bij ons aansluit en inmiddels lessen we dan ook elke week.
We gaan ook kleine stapjes vooruit. Hoop binnenkort nieuwe foto's te hebben.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:30

Moderatoropmerking:
Ik heb net enkele reacties verwijderd die niet voldoen aan de regels. Letten jullie er op om volgens de regels te reageren?

Siebjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:34

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het er op sommige fotos zo fijn uit vind zien, geen opgezette speekselklieren etc, maar gewoon door vragen en geduld ontspannen kunnen laten lopen.

Toppie!

sannej95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:01

je ziet idd dat ze na een tijdje beter gaat lopen :D Hele leuke pony!!! :D