Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dola schreef:hallo jah de bouw is veranders maar hij ziet er nog steeds ongelukkig uit!
!Ja jou benen zijn ook wel gegroeid
! dola schreef:neehj hoor maar het hoofdje spreekt voor zich maar daar hebben jullie geen verstand van cker nooit van natural horsemanship gehoord zal wel niet anders had je niet met zweep sporen marthegaal gereden enzo maar jah@@@
Ooit gehoord van een moment opname. Ik zie trouwens geen martingaal en ook geen sporen. Ik vind dr heel positief veranderd
Yentl"]
[quote="dola schreef:neehj hoor maar het hoofdje spreekt voor zich maar daar hebben jullie geen verstand van cker nooit van natural horsemanship gehoord zal wel niet anders had je niet met zweep sporen marthegaal gereden enzo maar jah@@@
Ooit gehoord van een moment opname. Ik zie trouwens geen martingaal en ook geen sporen. Ik vind dr heel positief veranderd 
dola schreef:neehj hoor maar het hoofdje spreekt voor zich maar daar hebben jullie geen verstand van cker nooit van natural horsemanship gehoord zal wel niet anders had je niet met zweep sporen marthegaal gereden enzo maar jah@@@
Ik heb mijn pony echt nog nooit met een bijzet gereden of met sporen
En als je me niet geloof vraag maar aan spokey hier op Bokt! En wat heeft NH hiermee te maken? En wat is er met haar hoofdje?

yvetje schreef:Zo ziet er mooi uit hoor! Loopt netjes en zit strak in het vel! (Die moet het haast wel slecht hebben)

Sjonge jij weet er ook niks van he
Jamy"]
[quote="yvetje schreef:Zo ziet er mooi uit hoor! Loopt netjes en zit strak in het vel! (Die moet het haast wel slecht hebben)
Sjonge jij weet er ook niks van he