Ayla na lange tijd weer @ work in ES Terra/Mouse Multistripe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Re: Ayla na lange tijd weer @ work in ES Terra/Mouse Multistripe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-09 18:11

klomp, Bedankt voor je berichtje! Heel erg bedankt voor de goede tips en uitleg!
En hier kan ik zeker weten wat mee! Ik zal er volgende keer zeker aan denken.
En ik zal de goede tips ook even opschrijven en dan meenemen naar stal.
Zodat ik ze met rijden niet kan vergeten en dan gaat Ayla hopelijk veel beter lopen.

Eva1991, Jij ook bedankt voor je bericht. Ik vond het setje zelf ook erg leuk staan op haar!
En ze mag inderdaad wel wat ruimer worden maar ze was erg druk waardoor dat niet echt ging.
Maar als ze lekker gaat ontspannen de volgende keer dan gaat ze vast veel ruimer lopen!

Mellaniee, Jij ook bedankt voor je bericht! En het meeste commentaar is al gegeven inderdaad.
En ik moet inderdaad meer naar achter met mijn bovenlichaam en schouders.
Maar hier ben ik me zelf al van bewust en heb ik ookal aangegeven in de begin post.

swat6, Jij ook nog bedankt voor je bericht :P Maar bedankt voor het compliment :D
Ze wordt ook met de dag mooier en het setje was inderdaad erg gaaf!
Maar ze mag zeker wat meer door haar lijf lopen maar heb al aangegeven dat we daar aan gaan werken.
En ik mag ook wat meer naar achteren zitten dat zeker, maar ook dit heb ik al aangegeven.

Astor

Re: Ayla na lange tijd weer @ work in ES Terra/Mouse Multistripe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 20:14

Ik heb weer even een leuke update!
Want volgende week donderdag gaan 2 bokkers mee naar Ayla dus er komen weer nieuwe rijfoto's.
En ik ga zeker proberen om al jullie tips en opmerkingen te onthouden en toe te passen!