Jitske3 schreef:ja klopt daar staan friezen bekent om. Maar ik heb een fries die erg snel is en fris. Het enigste wat ze van een echt fries heeft is haar lompigheid. Ze staat altijd op me tenen en geeft me vaakzat kopstoten of wilt haar hoofdstel niet om. gaat ze 5 minuten lang uitgebreid staan gapen. Fijn he haha maar wel grappig. Heb al 2 keer me teen gekneusd. Ze beukt me niet opzij omdat ze geen respect heeft hoor. Heb gekeken hoe ze in de kudde is en daar beukt ze ook iedereen ''perongeluk''. Het is nog een speels kleutertje haha.
Heb je iemand die je kan helpen? Die ernaast kan fietsen enzo? Dat scheelt wel hoor!
Hahahaha zo herkenbaar!! Die van mij (tenminste hij is niet echt van mij) is ook snel en fris, maar inderdaad wel lomp. Stampt z'n vliegen weg, let daarbij echt niet op mij. En als ie 't hoofdstel om moet is er ineens altijd iets te zien aan zijn rechterkant, hmm

Ik heb gelukkig nog niet veel schade gehad, maar dat zou me niets verbazen.. De andere friezen die ik rijd zijn veel voorzichtiger.. Ik heb wel iemand die er naast zou kunnen/willen fietsen, maar ik weet niet of ik 't zelf wel durf..