Jazz voor de tweede keer aan de longe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 01:30

Jee wat een leuk paardje!! Ze reageert natuurlijk nog wel erg fel op de singel enzo, maar dat zal vast wel minder worden.

Het werd inderdaad al opgemerkt, maar dat jij daar met hakjes enzo in de bak aan het hollen was lijkt me ook niet echt ideaal met zo`n baby aan t lijntje!

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:10

Het bleeft een geweldig beestje om te zien jes Kwijl !!
Ennuh moon heeft wel gelijk haha erg charmant *LOL* ..Schijnheilig

Ik kom echt snel is langs !! Als dat mag natuurlijk Knipoog Lachen .En je moet ook Laine maar is komen meeten Tong uitsteken als ze terug is en je dat wil natuurlijk *LOL* ??

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 09:37

Het is en blijft een super leuk ding.. Kwijl
Dat vind ik juist ook weer zo leuk eraan. Zo jong en daarom nog zo lekker fris Party!! En leuke foto's krijg je er van Knipoog
Ik ben echt helemaal verliefd op dat koppie geworden, wat een uitstraling..
Hopelijk tot snel!!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:06

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Echt een super mooi koppie en aan de foto's te zien kan ze ook wel lopen.

Vooral die tweede foto, mooi lang voorbeen.
Succes met zadelmak maken.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:08

Ik dacht dat ik haar op die foto's van de keuring ook aan de longe had zien lopen Verward Bij de volte op het harde zie ik althans een meneer staan met een longeerlijn met aan het andere eind een paard en een zweep in z'n hand, dat was dan dus de eerste keer aan de longe? Dat is wel heel braaf dan, dat ze dat op vreemd terrein zo oppakt!

Op die foto zag ze er braaf en ontspannen uit, maar het 'spektakel' op deze foto's zal wel te maken hebben met de nieuwigheid van de singel en het bit.

Leuk dier hoor, succes ermee!
Laatst bijgewerkt door Margreet op 28-04-03 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:08

wat een mooi paardje zeg Kwijl
ze loopt ook mooi!

en dat koppie!! egt om op te eten!! Ach gut

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:16

Leuke foto's!!!
Heel mooi paard leuk hoofdje zit erop Kwijl
Laatst bijgewerkt door Nathalie1981 op 28-04-03 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 10:16

Margreet schreef:
Ik dacht dat ik haar op die foto's van de keuring ook aan de longe had zien lopen Verward Bij de volte op het harde zie ik althans een meneer staan met een longeerlijn met aan het andere eind een paard en een zweep in z'n hand, dat was dan dus de eerste keer aan de longe? Dat is wel heel braaf dan, dat ze dat op vreemd terrein zo oppakt!

Op die foto zag ze er braaf en ontspannen uit, maar het 'spektakel' op deze foto's zal wel te maken hebben met de nieuwigheid van de singel en het bit.

Leuk dier hoor, succes ermee!

Klopt dat was de allereerste keer.
Maar dit was de tweede keer bij mij thuis dan.
Ze was bij de keuring inderdaad heel braaf, viel ons ook al op.
Maar het singeltje en bit zijn natuurlijk wel heel eng

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 10:53

Gave foto's man, volop actie joh met die merrie Lachen
Had nog nooit eerder foto's gezien van dr, maar ze bevalt me wel hoor, echt een cool beessie!!!!
Hoe oud is ze nou precies enzo?
Nogmaals, heel leuk paardje!

Diana_MabelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:11

Zo dat zijn nog een actie foto's *hihi*
Leuk hoor hij zal het wel gek vinden, zo uit de wei en dan werken zijn luie leventje is voorbij Tong uitsteken

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:19

Wat is het toch een ongelooflijke schoonheid! En een geweldig mooi hoofdje, echt om te kwijlen Haha!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 12:42

wat een beauty! de naam die je hebt verzonnen vind ik erg mooi, ook toepasselijk

nescio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:29

Gaaf jess!heel mooi!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:32

Sja het was allemaal wat voor haar, spannend in haar nieuwe omgeving, ik vond haar trouwens braver dan op deze foto`s lijkt hoor!

Ik heb er natuurlijk spectaculaire foto`s van gemaakt, die rare sprongen maakte ze alleen als het singeltje net vastgemaakt was en die hielden ook snel weer op.

Ik kan niet zeggen dat het een gevaarlijk monster was in haar gedrag.

Ik kom snel weer kijken, als Steef erop gaat bijvoorbeeld Haha!

johannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:01

Ik vind het om te beginneneen heel mooi dier, maar vind het er op de foto's erg rommelig uitzien. Kan natuurlijk ook aan het fotomoment liggen.
Verder is mijn vraagje: ga je niet wat snel?? In 1 dag hoofdstel met bit en aan het bit longeren en dan ook de longeersingel om. Hoeft geen probleem te zijn, maar het kan zijn dat je paard toch even tijd nodig heeft om alles te ervaren en te wennen.

Wel een prachtig dier.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 18:01

Johannes, dit is niet de eerste keer dat wij er een zadelmak maken Knipoog . We zijn ook begonnen met alleen een halstertje, pakte hij redelijk braaf op, toen ging de singel erop en dat vond ie toch wel erg spannend en toen dat allemaal braaf 2 kanten opging hebben we het aan het bit vastgemaakt.
En rommelig eruitzien? Je kunt van een jong dier toch niet verwachten dat ie meteen braaf zijn rondjes loopt? Het zijn domme dieren hoor, die snappen dat echt neit meteen!

Enneuh, Flair, nu moet je zaterdag weer langskomen.... Tong uitsteken Knipoog

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 23:43

johannes schreef:
Ik vind het om te beginneneen heel mooi dier, maar vind het er op de foto's erg rommelig uitzien. Kan natuurlijk ook aan het fotomoment liggen.
Verder is mijn vraagje: ga je niet wat snel?? In 1 dag hoofdstel met bit en aan het bit longeren en dan ook de longeersingel om. Hoeft geen probleem te zijn, maar het kan zijn dat je paard toch even tijd nodig heeft om alles te ervaren en te wennen.

Wel een prachtig dier.

Het was niet op 1 dag dat ze alles voor het eerst opkreeg. Dit was de tweede keer aan de longe. Die keer ervoor had ze het bit in en geen singel op( longeerlijn aan het halster), en deze dag had ze wel een singel erbij om.
Paard krijgt zeker wel de tijd om overal aan te wennen. Ik pak haar niet iedere dag.
Wat bedoel je trouwens met rommelig??

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 08:02

ziet er goed uit Jes!
ben nog steeds heel benieuwd naar haar