Het werd inderdaad al opgemerkt, maar dat jij daar met hakjes enzo in de bak aan het hollen was lijkt me ook niet echt ideaal met zo`n baby aan t lijntje!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bij de volte op het harde zie ik althans een meneer staan met een longeerlijn met aan het andere eind een paard en een zweep in z'n hand, dat was dan dus de eerste keer aan de longe? Dat is wel heel braaf dan, dat ze dat op vreemd terrein zo oppakt! Margreet schreef:Ik dacht dat ik haar op die foto's van de keuring ook aan de longe had zien lopenBij de volte op het harde zie ik althans een meneer staan met een longeerlijn met aan het andere eind een paard en een zweep in z'n hand, dat was dan dus de eerste keer aan de longe? Dat is wel heel braaf dan, dat ze dat op vreemd terrein zo oppakt!
Op die foto zag ze er braaf en ontspannen uit, maar het 'spektakel' op deze foto's zal wel te maken hebben met de nieuwigheid van de singel en het bit.
Leuk dier hoor, succes ermee!

. We zijn ook begonnen met alleen een halstertje, pakte hij redelijk braaf op, toen ging de singel erop en dat vond ie toch wel erg spannend en toen dat allemaal braaf 2 kanten opging hebben we het aan het bit vastgemaakt.
johannes schreef:Ik vind het om te beginneneen heel mooi dier, maar vind het er op de foto's erg rommelig uitzien. Kan natuurlijk ook aan het fotomoment liggen.
Verder is mijn vraagje: ga je niet wat snel?? In 1 dag hoofdstel met bit en aan het bit longeren en dan ook de longeersingel om. Hoeft geen probleem te zijn, maar het kan zijn dat je paard toch even tijd nodig heeft om alles te ervaren en te wennen.
Wel een prachtig dier.