Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Focussed schreef:Ik denk niet dat het aan de pezen zou kunnen liggen. Dan zou het been op die plek ook dik en warm zijn, vaak is er dan ook een ei te zien op de plek waar de blessure zich bevindt.
Elan_GV schreef:En idd een 1e premie pony is gewoon niet scheef..
Elan_GV schreef:Ja, je weet het Rianne.. mijn oude pony... die ging als we dicht bij de bak kwamen waar we lesten kreupel lopen.. Zodra we dan omdraaiden liep hij weer goed.. zo slim was hij dus ook weer niet..
Ik weet dus gewoon dat sommigen kunnen faken..
Maar ik weet dit niet. Gewoon nog wat rustig aan doen.
Over dat scheve, de dierenarts heeft haar van top tot teen bekeken en gaf aan dat ze niet scheef was. Met de buigproef was er niks aan de hand
En idd een 1e premie pony is gewoon niet scheef..
Elan_GV schreef:Ja, je weet het Rianne.. mijn oude pony... die ging als we dicht bij de bak kwamen waar we lesten kreupel lopen.. Zodra we dan omdraaiden liep hij weer goed.. zo slim was hij dus ook weer niet..
Ik weet dus gewoon dat sommigen kunnen faken..
Maar ik weet dit niet. Gewoon nog wat rustig aan doen.
Over dat scheve, de dierenarts heeft haar van top tot teen bekeken en gaf aan dat ze niet scheef was. Met de buigproef was er niks aan de hand
En idd een 1e premie pony is gewoon niet scheef..
Vaak is het met één keer wel klaar. 
pasdedeux schreef:Elk paard is inderdaad scheef maar er is wel degelijk een heel groot verschil tussen scheefheid door een voorkeurkant van een paard (natuurlijke scheefheid) of scheefheid in de gewrichten (onnatuurlijke scheefheid ontstaan door trauma)
Lante schreef:Jammer dat Carmen niet wat duidelijker naar jou toe was geweest, dan had je eerder actie kunnen ondernemen.
Dus, zit nog steeds met hetzelfde probleem.