Hé Joyce.... ik kom net terug van een feestje dus laat het even bezinken allemaal.. je mag altijd eens komen kijken natuurlijk maar dan niet zo officieel hoor...
joyce B
Geplaatst: 30-04-03 11:53
Hi, hi, zo officieel bedoel ik het niet hoor!!! Voor de gezelligheid
Solvej
Geplaatst: 30-04-03 12:49
Pellie schreef:
Sjeumig... 2 verschillende manieren van aan de teugel krijgen!!! .
vele wegen leiden naar rome welke het makkelijkste en het beste is kan ik niet bepalen.
Pellie
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-03 21:31
Nee ik zal zelf moeten uitvinden welke manier het beste bij ons past! Thanks!!
Pellie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-03 01:32
Gammon is sinds januari zijn hoektanden aan het wisselen. Het duurde heel lang voor de 2e boven hoektand op zijn plek zat. Gam heeft ook last van een hangend rooster, snottert wat uit zijn neus en zelfs zijn ogen. Ik besloot om hem maar wat uit zijn mond te blijven, om het lekker rustig aan te doen. We hebben wel gelest vanavond en ik herkende Gam niet terug!! Zo super heeft hij nog nooit onder me gelopen! Hij liep prachtig ontspannen en nam het bit al heel snel aan. En dat relaxte drafje... af en toe mooi verzameld!! Ook de cavaletti en sprongetje, waar hij zo'n bloedje hekel aan heeft nam hij keurig! Mijn lesjuf/pensionhoudster en ik waren in de gloria van verbazing!!
Het zal een combi van bovenstaand zijn en weet niet of dit het gouden ei was maar ik ben er in ieder geval héél blij mee!
Vasthi
Geplaatst: 11-05-03 22:33
Tja Pellie, als ik dit zo lees denk ik ook: TIS EEN TINKER!!!!!! Het lijkt alsof ik over die van mij lees. In stap wil het nog wel, alleen is de omgeving vele malen interessanter en is ze constant maar dan ook constant bezig om onder het werk uit te komen. In draf steekt haar neusje ook na een halve baan draven in de lucht. De bak is gewoon niet interessant ook al rijd ik er hoogstens 1 keer per week om het maar vooral niet saai te laten worden..... Als je de oplossing gevonden heb hoor ik het graag..................want natuurlijk ligt het allemaal aan ons en zeker niet aan die onschuldige koetjes
Dharma
Geplaatst: 14-05-03 15:49
Probeer de overgangen heel soepel en "zacht" te maken, vooral niet heel plotseling!