Hannah_Menno schreef:Je kunt beter stoppen op je hoogtepunt dan dat je later herrinerd word als iemand die stopte doordat 't niet meer lukte.
Overigens ben ik totaal geen Anky-fan dus ik vind 't niet erg!
AMEN!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MonicaG schreef:Stephanie schreef:Ze heeft alles behaald wat je kan behalen in de dressuursport. Ik denk dat ze haar prioriteiten gewoon ergens anders op richt.
Het zou een leuk doel zijn om nu te proberen in een andere tak van de paardensport ook hoog te komen. Dat dressuur dan op een lager pitje komt te staan moeten mensen niet zwaar aan tillen. Bovendien krijgen anderen nu ook een kans.
!Stephanie schreef:Ze heeft alles behaald wat je kan behalen in de dressuursport. Ik denk dat ze haar prioriteiten gewoon ergens anders op richt.
Het zou een leuk doel zijn om nu te proberen in een andere tak van de paardensport ook hoog te komen. Dat dressuur dan op een lager pitje komt te staan moeten mensen niet zwaar aan tillen. Bovendien krijgen anderen nu ook een kans.

femmiel schreef:Ik denk dat adelinde ook wel grote kans heeft de 'nieuwe anky' te worden
xx_Horsiex schreef:femmiel schreef:Ik denk dat adelinde ook wel grote kans heeft de 'nieuwe anky' te worden
Ik denk het niet want er wordt niemand de nieuwe Anky. Anky is nog altijd Anky en niemand zal haar presaties op haar manier na doen. Adelinde is niet Anky, ze kan echter wel net zo goed of beter worden misschien. Maar de nieuwe Anky wordt ze neit want er is nog altijd maar een Anky.
palo2 schreef:Je kunt beter de titel veranderen; Is Anky ooit te overtreffen!
Het is al vaker voor gekomen dat er een keer een ruiter of amazone in de buurt is gekomen maar dat is tot nu toe steeds met 1 paard geweest om dan weer van het toneel te verdwijnen!
De enige die wat mij betreft naast Anky kan plaatsnemen is Isabel Werth. Zij heeft ook met meerdere paarden aan grote kampioenschappen meegedaan en gewonnen! Vind de titel erg negatief overkomen voor iemand die de dressuur zo groot heeft gemaakt!
Wanted2003 schreef:Anky heeft ontzettend veel gepresteerd en Edward en Adelinde kunnen nog ff voordat ze dat hebben bereikt, maar het is ze meer dan gegund.
Denk dat Anky niet haar beste tijd gehad heeft, de Grand Prix Special was wel degelijk een goede zeer strakke proef. Maar vroeger was het zo dat juryleden Anky niet echt durfde af te straffen, maar nu niemand meer om Totilas en Parzival heen kan, zelfs Sjef en Anky niet, durft men Anky ook eens af te straffen voor bijvoorbeeld het niet-halthouden. Daarbij denk ik dat Anky ook een beetje aan het boeten is, voor al die rottige dingen die Sjef over juryleden en mede ruiters in de pers heeft uitgelaten.
. Veel mensen vinden S&A fantastisch om wat ze bereikt hebben, maar dat hebben ze soms ook op een wat onaangename en ondiplomatieke manier gedaan. Of die reputatie enige invloed heeft op de resultaten is een goede vraag, maar je moet je ook afvragen of zulks wel de bedoeling is of dat het zaken zijn die niet mee mogen tellen in een juryoordeel.randalinpony schreef:Ben ik nou de enige die vind dat de enige die hier een zinnig antwoord op kan geven, Anky zelf is?