Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haar handen vind ik erg dwingend. Zeker als je zegt dat je dit paard niet in de weg moet zitten; op de ene foto heeft ze haar handen zowat op haar bovenbenen/zadel liggen en op andere foto's lijkt ze teveel met de voorkant bezig te zijn.Yamcha schreef:bromfiets schreef:Ze is tijdens een val behoorlijk in haar mond getrokken en daarbij is ze ook gewoon erg gevoelig
Duidelijk
Idd gewoon even lekker rechte lijnen maken, probeer toch heel zacht het contact wat op te zoeken.

. opisop_shop schreef:TS ik vind je het paard minder in de weg zitten dan de africhtster eigenlijkhaar handen vind ik erg dwingend. Zeker als je zegt dat je dit paard niet in de weg moet zitten; op de ene foto heeft ze haar handen zowat op haar bovenbenen/zadel liggen en op andere foto's lijkt ze teveel met de voorkant bezig te zijn.
Waarom dan niet gewoon eerst lekker echttoe rechtaan rijden en de voorkant laten voor wat het is?
Of gewoon eerst bitloos rijden?!
, dier loopt ook een stuk rustiger op de foto's bij de ts, op de andere foto's krijg ik het gevoel dat ze wat over haar tempo heen gereden wordt.
)