Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
felicity schreef:Ja klopt ze loopt erg op de voorhand. Het is wel minder dan het geweest is.
Ik ben in de les voornamelijk bezig met lang en laag rijden naar de ontspanning toe. En vanuit daar willen we kleine stukjes oppakken. Maar altijd eindigen in lang en laag omdat ze daar wel fijn ontspannen loopt.
tylando schreef:foto's zijn ook maar een moment opname! mijn pony loopt met voorwaarts/neerwaarts ook er wel eens uit met zijn neus. ik les zelf ook bij Lisette en vind het super gaan....Ik heb bij haar al meer geleerd als in al die jaren bij elkaar! Gaat vast goedkomen met jullie... Zag je van de week trouwens buiten rijden vlakbij chebelle? Kan dat kloppen?
groetjes mireille
kleinvosje schreef:Je moet mijns inziens goed erop letten dat je niet te ver achter in je zadel gaat zitten. Vlak achter het zadel is het vaak erg gevoelig, en als je dan achterin landt met lichtrijden, komt daar meer druk op, en gaat ze vanzelf de rug wegdrukken om aan de pijn te ontsnappen.
felicity schreef:tylando schreef:foto's zijn ook maar een moment opname! mijn pony loopt met voorwaarts/neerwaarts ook er wel eens uit met zijn neus. ik les zelf ook bij Lisette en vind het super gaan....Ik heb bij haar al meer geleerd als in al die jaren bij elkaar! Gaat vast goedkomen met jullie... Zag je van de week trouwens buiten rijden vlakbij chebelle? Kan dat kloppen?
groetjes mireille
Dat kan heel goed kloppen. Ik sta met mijn paardjes naast Chebelle. Ik denk dat het donderdag was geweest kan dat?
)..