nickynicole schreef:Gefeliciteerd met je winstpunten!
Ik vind je foto's erg aansprekend. Let er op dat je je handen voor je houdt. Ik kan iig niet mee met het commentaar dat hij ter aarde stort, te diep loppt achter de loodlijn, etc... Heb je die achterbenen al gezien............ De achterbenen treden ver onder het lichaam wat in mijn ogen actief genoeg is om lang en laag te rijden. Verder komt de hals mooi vanuit de schoft, breekt hij niet af achter het zadel en is dit in mijn ogen goed gebruik van de rug! Dus dikke pluim. Die 2 teugels heb je niet nodig. Je moet er voor zorgen dat hij hier zelf wilt lopen, actief blijft en niet op je handen gaat hangen. Dit krijg je door veel te schakelen maar in kleine stapjes en bij ieder stapje je handen voor ipv terug werken. Stel je voor dat je 12 versnellingen hebt in de draf en je iedere versnelling wilt rijden en af en toe een overslaat.
Dat dit niet de juiste houding voor een wedstrijd is kan ik voor een deel in mee. Gezien je winstpunten doe je toch iets goeds op wedstrijd. En ik zie liever een relax en ontspannen paard dat zijn rug gebruikt dan een opgeprikt paard dat wel zijn neus er uit heeft. Zeker in de B.
Veel succes
heel erg bedankt
ik zal er zeker aan gaan werken. hij is de laatste tijd veel verandert en is ook lekker voorwaarts en gevoelig op het been. de 2 teugels gaan er vanaf nu ook af want heb op wedstrijd laten zien dat ik ook prima zonder kan