Stravero[haf] @ oppakken en oefenen[fotoshoot]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wijnanda

Re: Stravero[haf] @ oppakken en oefenen[fotoshoot]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:48

Wat ben je toch een triest wijf, Stravero.

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:52

En dan nog zielig pb'tjes gaan sturen ook. Ik vind het erg triest dat je niet gewoon in je topic reageert op nadita haar reactie, maar haar kktriest pb'tjes gaat sturen dat zij het nooit gaat halen en dit en dat. MIsschien wil ze dat ook wel helemaal niet?

Je bent gewoon zielig, die het niet kan hebben dat je commentaar krijgt. Maar ondertussen wel andere met 3jarige paarden die net begonnen zijn afzeiken. Joh, ga lekker een leven zoeken!

Toen ik de foto's eergisteren zag, dacht ik: Nou, als dat nou Z is dan ga ik dat ook makkelijk halen met mijn boerenfries. Heb expres niet gereageerd omdat je altijd van die domme reacties plaatst. Dit zegt alweer genoeg.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:53

Ik heb al drie paarden naar/in het Z gereden, dus wat dat betreft...

Maar ik vind dat ik een nette post heb gemaakt voor Stravero, en om dan voor rotte vis uitgemaakt te worden via PB vind ik erg kinderachtig.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 09:54

En maar schelden met een ziekte, nu moet je echt je kop gaan houden voor je fckng problemen hebt. Ik stuurde een PB, om mijn topic te BESPAREN, maar daarvan heb jij nog nooit gehoord ofwel?!?!

En als ik en mijn pony zo slecht zijn, en toch iedere proef die we rijden winst hebben, dan klopt er iets met jullie niet :=

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:54

IK ben het wel met Nadita eens,super mooi haf maar vind het er niet echt Z uitzien.
Je handen iets meer dragen en je hangt naar achteren ;)
Verder mooie haf,maar vind wel een beetje onnodig om dan naar iemand een pb te sturen omdat ze commentaar geeft ;)

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:56

Stravero schreef:
Ik vind het vreemd dat jij vind dat het er niet Z-waardig uitziet, maar ik wel van ieder persoon op wedstrijd hoor dat ik een superpony heb. En ik vind het ook vreemd dat ik tóch constant blijf presteren en iedere proef winst rijd, of het nu onderling of officieel is. }:0

Je hebt mijn niet horen zeggen dat je geen superpony hebt.
Ik schreef: prachtige Haf. Das toch ook een compliment.

Maar vind het erg kinderachtig van je dat je mij zo'n PB stuurt. Daarom heb ik die ook geplaatst in het topic, omdat je zelf daarmee aantoont dat je niet tegen kritiek kunt. Dan moet je niet zo'n topic plaatsen. Dan kun je verwachten dat iemand je kritiek geeft. En dat is toch ook niet erg?

Het is opbouwend bedoelt, niet om je af te kraken.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 09:57

@ Nadita: Ik kan echt wel tegen kritiek, maar als ik in 2 proeven al 3 winstpunten heb, en van iedere jury het compliment krijg dat ik een superpony heb, dan ga ik die domme reactie's van jullie niet meer normaal opvatten hoor :')

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:58

Focking problemen? Wie stuurt hier nou trieste pb'tjes naar mensen die alleen maar tips proberen te geven omdat je zelf niet tegen kritiek kan?

En wat wil je doen dan? Me slaan? Joh, denk je dat mij dat ook maar iets kan schelen? Woorden doen mij geen pijn.

En je topic besparen? Volgens mij ben jij hier de grootste topicverkrachter die er op heel bokt rondloopt. Altijd maar negatieve kritiek aan iedereen geven, en als je zelf een topic opent moet iedereen wel zeggen hoe goed en geweldig je wel niet bent? Je hebt je topic toch gemaakt om tips te krijgen? dan krijg je die en als als ze je niet aanstaan dan ga je zielig lopen doen zeker. Met zulke mensen heb ik geen medelijden hoor.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:58

femmiel schreef:
IK ben het wel met Nadita eens,super mooi haf maar vind het er niet echt Z uitzien.
Je handen iets meer dragen en je hangt naar achteren ;)
Verder mooie haf,maar vind wel een beetje onnodig om dan naar iemand een pb te sturen omdat ze commentaar geeft ;)

Dank je femmiel.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:59

Hier even een slotje voor overleg.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:12

Moderatoropmerking:
Hier een definitief slotje.

Dit omdat je zoals je in de Charter van RT-HAW kunt lezen, moet openstaan voor de commentaar die je krijgt wanneer je een topic opent op RT-HAW.

Tevens wordt er ook door andere bokkers op een onrespectvolle en aanvallende manier gereageerd in dit topic. Ik hoop dergelijke reacties niet meer te zien op bokt.