Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hestejente schreef:Sinds wanneer verzorgt ze die pony? Als je net een nieuwe verzorgpony hebt is het natuurlijk helemaal niet leuk als de vorige verzorgster je wel even helemaal zal vertellen hoe je dingen moet doen. Zou jij denk ik zelf ook niet leuk vinden
Hangplant schreef:ik weet hoe haar vader en zus over me denken en ook over mijn pony en als zij thuis iets over mij zegt zal ze wel gelijk te horen krijgen dat alles wat ik zeg niet goed is enzo. ze rijden allebei net een jaartje en hebben nu alebij al een eigenpony. (zus een draver zei een veulen dat ze zelf in gaat rijden).
Ze zal dus nooit naar me toe komen praten heeft geen zin. Heb het toen met dat sturen ook een paar keer hard gezegt zo van: Doe jy ene stokje in je mond en vraag of je broer daar aan gaat trekken dat heeft wel een beetje geholpen.
Maar ik zal het nog eens een keer proberen goed te zeggen en dan een tijdje niks meer daar over te zeggen
Wie weet schopt ze die pony wel omdat ze weet dat jij het naar vindt, weet je veel
Er bestaan twijfels over de echtheid van dit account