WiseGuy M (KWPN tuigpaard) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 15:28

ow ja zwart kan ik op deze foto's niet echt zien :D
maar die van die school was echt zweetvos oid, dus dan zal het idd wel een andere zijn met dezelfde naam!

ik vind hem toch een aardig ramsneusje hebben :o maar komt misschien ook omdat ik dat niet gewend ben/geen paarden heb met ramsneus

Rosiewozie

Re: WiseGuy M (KWPN tuigpaard) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:56

Hey Renee dat is al een aardige verbetering hoor!! Zo'n tuigpaardje is echt niet het gemakkelijkste en vergelijke met je andere topics... Tuurlijk is er nog altijd veel te verbeteren, maar dat blijft altijd.
Heel veel suc6 op je proefje!!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 08:29

Cindyuniek: Heeft hij ook wel een klein beetje.. Vind het zelf nooit zo mooi, maarja, het went als je het vaak ziet :)

Roos: hee tnx, ja er zijn heel veel dingen om te verbeteren. Ben ondertussen al wel echt trots op hem, maar beter kan het altijd :P

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 08:35

Heey, dat ziet er lekker uit zeg!

Ik rij ook een KWPN tuigpaard, ik weet ook hoe lastig dit kan zijn!! Ik vind het erg goed van je dat je eerst lekker lang en laag bezig bent geweest. Wees maar trots op je tuiger dat die zo voor je wil lopen, dit kost namelijk meer moeite dan voor een "gewone" KWPNer. Gewoon lekker gaan starten zeg ik!!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 12:18