Ik met Zoë @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vealosz

Re: Ik met Zoë @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 10:48

Ik vind dat jullie het netjes doen.
En ik vind jou niet te dik hoor.
Ik vind het een erg leuk dier, en jullie komen er wel.
Geduld loont he.

verraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:09

Erg leuke combi!!
Let erop dat je niet naar voren valt!
Erg netjes hoor!

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:19

Jullie zijn samen een erg leuke combie! :j . En jullie gaan er zeker komen, blijf wel voor je uit kijken, en op je handen letten ;).
En er mogen ook aardig wat kilootjes af.! :o

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 09:40

helaas, ze is al verkocht :( Dit was dus de laatste keer dat ik haar reed. Gelukkig heb ik er foto's van.

Redseven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:49

Dat paard ken ik, waar is ze heen?

zonneke1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:25

Leuk paard ... ik heb een zwak voor bonte paardjes :D

ow, ik zie dat ze verkocht is ... jammer voor u ...

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:20

ik vindt het er keurig uitzien!!

of jullie nu afvallen of niet, jullie zijn ene leuke combi!

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:13

Ik zou je beugels een gaatje korter maken, ze lijken wat té lang..

Ook bij de galop foto, geef je zelf al aan dat ze het moeilijk vind. Probeer daarom zelf goed op je zit te letten, zorg dat hij stevig zit, zodat je het voor haar makkelijker maakt, en (als ik het zo mag uitspreken :o ) jou gewicht niet hoeft te corriceren

Verder moet ik zeggen dat ik het knap vind dat je rijd, en dat je uberhaupt de foto's op bokt zet :D

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:19

leuk paard! let wel op je pianohandjes :o

die_ana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 18:00

Dat is jammer dat Zoë allreden gekocht zijn. Ik hoop dat je sneel een niuwe verzorgpaard zo vinden :)

emmmy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 18:24

ik vind het echt een leuk paard,
heeft idd wel een buikje maar ik vind dat juist niet erg
maar rijfoto`s zien er wel netjes uit, beetje op je houding letten (op sommige foto`s), maar mij lukt het ook soms niet haha,!
dus makkelijker gezegd als gedaan

Daniella000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:53

Ik heb Zoe verkocht aan Renate. Ik ben in het begin ook nog een aantal keren op stal geweest daar om Renate op weg te helpen. Maar klopt het dat ze nu weer is verkocht? Hoor namelijk niets meer van haar! misschien kan jij me wat vertellen?
groetjes daniella

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 10:15

Hmm, ze is idd weer verkocht. Renate is al wezen kijken waar ze nu staat, en ze staat met een lookalike tinker vriendje in de wei, word veel geknuffelt,en afentoe lekker naar buiten, van wat ik van haar begreep. Meer weet ik zelf ook niet.

Daniella000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 08:42

dank je wel voor je reactie. weet je toevallig ook waarom ze haar heeft weg gedaan? groetjes

Elsskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 09:08

Het is wel een mooie combinatie.
Ik zou wel chaps of laarzen aantrekken, je beenligging word er beter door en je hebt ook meer inwerking.
Veel binnenhoefslag gaan rijden voor het rechtrichten.
En ook af en toe stelling naar buiten, en dan weer recht maken
Hij kan dan van voor iets meer gaan klimmen en van achter er actief bij blijven. 8-)
En blijf dan wel het nageven er in opzoeken.

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 09:57

Hehe, afgezien van de chaps (waar ik het te warm voor vond) geef je precies als tips wat ik al doe met d'r :D Wel leuk om te horen eigelijk!

ration

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 12:30

pst. niet naar beneden kijken :P

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:58

Ook al is dit paardje al verkocht, een tip geven in het algemeen kan geen kwaad, is altijd handig voor een volgende keer! Je schrijft bij een foto dat je in galop probeerde de verlichte zit aan te nemen, maar dat dit nit lukte omdat je beugels daarvoor te lang waren. Daarboven schreef je dat het paard moeite heeft met de galop.
Waarom ga je bij een paard dat moeite heeft met de galop, in verlichte zit zitten? Daarmee maak je het alleen maar moeilijker. Je zet dan je gewicht meer op de voorhand, waardoor het paard ónder jouw gewicht door naar voren moet galopperen. Dat kost heel veel moeite, en dan gaan ze rommelen en vallen eruit.
Het is bij verlichte zit niet zo dat het gewicht minder wordt, maar op een andere manier boven het paard hangt. Verlichte zit wordt gebruikt bij het springen, om het paard minder in de weg te zitten op de sprong. daarom zijn de beugels ook korter.
Heeft je paard moeite met galopperen, maak het hem dan makkelijker door gewoon goed rechtop in je zadel te zitten, en hem goed te ondersteunen met benen!

Ukje112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 15:13

kleinvosje schreef:
Ook al is dit paardje al verkocht, een tip geven in het algemeen kan geen kwaad, is altijd handig voor een volgende keer! Je schrijft bij een foto dat je in galop probeerde de verlichte zit aan te nemen, maar dat dit nit lukte omdat je beugels daarvoor te lang waren. Daarboven schreef je dat het paard moeite heeft met de galop.
Waarom ga je bij een paard dat moeite heeft met de galop, in verlichte zit zitten? Daarmee maak je het alleen maar moeilijker. Je zet dan je gewicht meer op de voorhand, waardoor het paard ónder jouw gewicht door naar voren moet galopperen. Dat kost heel veel moeite, en dan gaan ze rommelen en vallen eruit.
Het is bij verlichte zit niet zo dat het gewicht minder wordt, maar op een andere manier boven het paard hangt. Verlichte zit wordt gebruikt bij het springen, om het paard minder in de weg te zitten op de sprong. daarom zijn de beugels ook korter.
Heeft je paard moeite met galopperen, maak het hem dan makkelijker door gewoon goed rechtop in je zadel te zitten, en hem goed te ondersteunen met benen!

Idd, hier ben ik het mee eens, maar je hebt dar wel een enorm gaaf paard onder je kont zeg!