ik vind het er verder leuk uit zien! jammer dat je vaak naar voren duikt! maar verder ziet het er leuk uit, ga zo door zou ik zeggen
en succes in de sport in de toekomst, volgens mij word het best een leuk sportpaardje! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en succes in de sport in de toekomst, volgens mij word het best een leuk sportpaardje!
), maar deze heeft een leuk koppie!
ik vind het rijden er netjes uitzien, al lijkt er soms een heel klein beetje spanning te zijn, maar dat is niet meer dan logisch met een dier wat nog niet zo heel lang onder het zadel is.
dat scheelt vaak al wel! 
bij mij is het ook zo dat als iemand mijn tenen zeg maar naar 'binnen duwt' zoals ze eigenlijk horen dat ik echt pijn heb.. ze schieten ook meteen weer terug kan het niet tegen houden.. mijn linkervoet is trouwens erger dan me rechter :S 

als ik ze namelijk 1 gaatje langer doe klapper ik heel erg met mijn onderbenen en kan ik ze niet meer aan mijn paard houden... dan sta ik op mijn tenen in de beugel en kukel ik nog verder naar voren!!
en dan steek ik ook mijn onderbenen NOG verder naar voren 
)
de rest van de foto's zie ik namelijk niet dat mijn knie over het zadel heen komt