Pride & ik (na flinke dip...) @ les

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

0kki

Re: Pride & ik (na flinke dip...) @ les

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 11:56

ik denk dat als je je houding verbetert je mooie paardje ook beter gaat lopen;) ik zat eerst ook slecht, maar het gaat nu een stuk beter doordat ik mijn handen voor mijn gevoel overdreven hoog hield. Nu zit ik goed en de paarden en pony's waar ik op rijd krijg ik nu ook beter aan het lopen. Dus handjes in de lucht;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 00:04

Hey Kim!

Daar hebben we knappe Pride :+:

Ik vind jullie echt zo leuk samen :). Het commentaar is eigenlijk al gegeven hier. Inderdaad iets trotser zitten(mag ook wel als je zo'n mooie pony hebt!).

Veel plezier nog samen!

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 00:11

pas op voor de pianohandjes.
ben ik de enige die dit ziet?
en voorderest ga ik mee met de anderen ;)

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 11:20

ik vind jullie super samen echt waar. Wat ik alleen zonde vind is dat ik altijd zulke mooie ontspannen topics zie van jullie en dat deze daar heel gespannen bij is. Ik heb net stiekem je profiel doorgespiekt maar daar vind ik haar van het begin tot nu gewoon constant lekker lopen. Dit topic vind haar een beetje vasthouden en waar is die coole achterhand gebleven die ze zo lekker kan showen.?

Het zal vast door de dip komen maar ik hoop snel weer die hele ontspannende foto`s te zien.

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:17

Heb ook stiekem even in je profiel gekeken! Wat heb jij toch een geweldig beest onder je kont. Vind alleen de foto's in je profiel een prettiger beeld geven. De pony ontspant daar meer, krijg op deze foto's het idee dat ze zich toch even opkropt!

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-09 14:56

bizar jullie hebben dezelfde dingentjes als ik en mijn paardje.

Ben blij dat jullie de dip aan het uitkomen zijn, wij zitten er nu in, zwaar op de hand. Krijg er gewoon spierballen van.

Ik vind het er nu heel fijn uit zien, heel veel succes verder

kamille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 01:07

Wat een leuk beestje! Mooi hoor, blij orenspel heeft ze ook. Ik vind met name de laatste galopfoto echt heel erg mooi, en ook de foto van het wijken. Gemiddeld vind ik haar nog wel wat gespannen hier en daar en ook nauw in de kaak, en soms te kort in de hals. Maar die galopfoto is echt supermooi, dat is een beeld waar wat mij betreft iedereen naar toe zou mogen werken *D

verraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 16:54

Leuke combi!
Blijf rechtop zitten en kijk niet de hele tijd naar beneden je paard is mooi genoeg dus daar hoef je niet op te letten haha handen morgen wel wat meer naar voren.
Voor de rest erg netjes!

Romy199

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 18:08

Wauw wat heb jij een chique paard zeg! Hij loopt al best goed, soms wat gespannen maar dat rijd je er wel uit. Je houding valt best mee vind ik, hier en daar wat kleine schoonheidsfoutjes maar wie heeft dat niet? ;) Nog veel succes!