Draver Veal @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wake_up

Re: Draver Veal @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:09

Leuk paardje, maar ik zou nog even lekker laag en rond blijven rijden. Je vind 'm nu verbeterd omdat hij 'eerst altijd te diep liep', maar op die foto's zie ik wél ontspanning, terwijl ik dat op de recentere foto's mis.
Neem eerst weer een stapje terug en ga naar het lage en ronde, vanuit daar kan je (op een correcte manier) iets meer gaan oprichten. Maar dit moet vanuit achter komen, en niet aan de voorkant getrokken zijn.

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:13

deniece schreef:
Ik vind de eerste 2 foto's er eerlijk gezegt fijner uit zien.. Hij drukt nu bijna op alle foto's zijn rug weg en jij bent erg streng met je handen! Hij heeft erg veel spanning en dit is geen nageeflijk paard. Ik zu een goede instructrice zoeken die op een fijne manier les geeft en waar je veel aan hebt.

Precies wat ik dacht. Aan de hand van deze foto's had ik dit nog geen L genoemd.

Andalusians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:26

Je bent inderdaad wel op elke foto wat te streng met je handen, het lijkt alsof je je soms wat omhoog trekt aan de teugels, of dat lijkt zo omdat ze beugels wat kort zitten en je achterop de lepel haast zit.

Wel een super mooi paard! Je ziet wel verschil met je eerste foto's!

eenitraM

Re: Draver Veal @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 13:29

Ik vind de eerste foto er vriendelijker uit zien. Het paard wil enkan voor weg en laat zich ook zakken. De nieuwe foto´s laten nu een paard zien dat voor tegen wordt gehouden met een zeer strenge hand. Hij loopt tegen een muur aan, een onderhals ontwikkelt zich en hij drukt zijn rug weg.

Jammer!

Oeless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 19:38

Ten eerste zie ik een hele grote vooruitgang, mijn complimeten! :D
Probeer hem wel los over de rug te laten lopen.