twee kinderen en een goedgekeurde haflinger hengst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 19:46

hij is goedgekeurd bij het ES, maar iedereen heeft over dit stamboek zijn of haar mening. Nibbit werd afgekeurd bij het kvth omdat hij te klassiek was. Oke Nibbit is inderdaad een tikkeltje barok maar hij is wel de echt haflinger die ze bij ons zoeken voor de manege lessen. Nibbit is van karakter erg lief en rustig, idiaal dus.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:07

Hij is inderdaad van het lekkere oude haflingertype, maar die zie ik meestal nog het liefste. Behalve als het van die tanken zijn natuurlijk...

Hij is echt heeel mooi... Kwijl

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:09

Citaat:
Nibbit werd afgekeurd bij het kvth omdat hij te klassiek was.

Ach het fok beleid van tegenwoordig. Frusty

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:40

Stom dat hij afgekeurd werd bij het kvth, vind het echt wel een mooi beest! Echt zonde, maar hij word er niet minder mooi om Lachen

Jessie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:22

Kwijl Die Nek.....WAUW!!!! echt leuk dat ie zo'n geweldig karakter heeft!!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 16:35

wow wat een mooi beestje!! Kwijl en die kinderen kunnen er gewoon op rijden?! wauw.. Haha!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:39

Cowgirl schreef:
Citaat:
Nibbit werd afgekeurd bij het kvth omdat hij te klassiek was.

Ach het fok beleid van tegenwoordig. Frusty

Ik heb het hier al vaker gezegd, maar het 'moderne' fokbeleid is niet van tegenwoordig. Als ik eens een scanner in de buurt heb, zal ik een foto van Sheril haar vader scannen. Die zou dit jaar dertig zijn geworden, maar valt zeker onder de 'moderne' Haflingers.

Leuke foto's trouwens!

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 15:01

jaaah zeker een mooi paard want het is de zoon van mij lieve merrie donni Haha! en over dat kvth: maar haflingers zijn toch breed of heb ik het nu mis oow nee sorry al die wouze daar willen natuurlijk van die 1 cm boegjes nou goo nibbit jij bent teminste mooi

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 22:21

dola schreef:
jaaah zeker een mooi paard want het is de zoon van mij lieve merrie donni Haha! en over dat kvth: maar haflingers zijn toch breed of heb ik het nu mis oow nee sorry al die wouze daar willen natuurlijk van die 1 cm boegjes nou goo nibbit jij bent teminste mooi

Volgens mij beledig je nu wel wat mensen met een goed (is niet smal) gebouwde Haflinger die wel bij het KVTH ingeschreven staat.

dola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-03 17:20

jah weet ik maar mijn haffie is ok niet de breedste maar ik bedoel dat ze de ''echte'' haflinger die breed is, afkeuren vind ik dom mijn mening.