Echt Pipi-paard Vies aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Liiene

Re: Echt Pipi-paard Vies aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 12:12

Hee
Wat grappig, ik was ook al een van de vele die dacht een geweldig vies paard te zien.
Maar toch een klein puntje over het stelling vragen, het lijkt toch of je net iets terug werkt met je hand op dat moment.
Bijvoorbeeld net als sturen op de fiets, probeer echt alleen je hand opzij te doen misschien zelfs nog iets mee naar voren.
Ik weet niet of je het zelf ook zo ervaart, maar zo ziet het er vanaf de foto's wel een beetje uit.
Betreft het tempo en schakelen, zou je dit niet eens aan de longe kunnen oefenen? Misschien dat als hij daar snel en alert reageert, dat het dan eenmaal met rijden ook wat beter zal gaan?
In ieder geval veel succes er mee, want je bent al erg goed bezig naar mijn mening!

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:40

ik heb als ik de foto's zie een beetje de indruk dat ze op der hoofd loopt als je begrijpt wat ik bedoel !
(ze is precies afhankelijk van je handen en als je die los zou laten ze op der hoofd valt )

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 18:58

Dody, ook al bedoel je het niet zo. Ik vind het een groot compliment! Betekent namelijk dat er wel te zien is dat ik al wat meer gewicht in mijn handen heb. Als ik de teugels losser laat gebeurd er weinig anders, Vies vindt het heerlijk om met doorhangende teugeltjes te kachelen, maar daarmee zijn de moeilijkere oefeningen straks niet mogelijk. Ik probeer hem nu dan ook netjes op contact te rijden.

Ik zal proberen met mijn binnenhand minder terug te werken.

Vies is trouwens nog steeds een kerel :D Ook al heeft hij hele vrouwelijke vlechtjes.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:02

is ze niet hard op de hand??

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 07:44

Moderatoropmerking:
En nogmaals zijn er reacties verwijderd die niet aan de regels voldoen. En dus ook nogmaals het verzoek om deze regels in acht te nemen, TS plaatst niet voor niets een topic op RT-HAW.

Amber_Touchi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 21:06

Wat een bijzonder paardje zeg, en zijn naam is ook origineel.
Het ziet er wel netjes uit, alleen zou ik erop letten niet voorover te vallen, en dat je de knik in de ellebogen houd...

SilverSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:22

Gefeliciteerd hoor, en toch fijn dat er vooruitgang in zit! Als ik vragen mag, krijg je goede instructie? In principe zou je dan met een aantal zitlessen best snel je zit kunnen verbetern. En inderdaad, je zit houdt heel veel verband met de manier waarop je paard loopt. Succes er mee!

Groetjes Sandra