Nimblis en ik weer eens @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Nimblis en ik weer eens @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 08:31

wat een knap paard zeg :)
ga trouwens wel mee met bovenstaand commentaar; je handen hou je op veel fotos te wijd en veel te hoog :)

Andalusians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 14:36

Prachtig paard!
Het lijkt wel alsof je hangt aan de teugels, alsof je je daaraan omhoog trekt. Vooral bij foto 3 lijkt dat zo.
Of dat je uit evenwicht raakt en naar achteren 'valt'.

In ieder geval moeten je handen wat lager, dan ziet het beeld er al fijner uit.
Succes! :)

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:38

Hee, leuk paardje.

Het valt me erg op dat je erg veel op je handen steunt, dus mijn tip:
druk je hakken naar beneden en probeer wat balans te zoeken op je beugels, je haalt nu namelijk je balans uit je teugels, dat zie je vooral op de 3e foto.
omdat je je balans uit je handen haalt loopt het paardje ook niet zo fijn.

Ik hoop dat je er iets aan hebt!!:D

Jullie zijn wel een hele leuke combi samen:D

xLaus_

Re: Nimblis en ik weer eens @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 17:55

dankjullie wel allemaal :)
Ik ga vd week weer rijden met m (als het goed is :)) en dan ga ik zeker aan de tips werken!!

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:34

xLaus_ schreef:
Ik ga vd week weer rijden met m (als het goed is :)) en dan ga ik zeker aan de tips werken!!

Had al bedacht dat we m aan de longe knopen en even aan je houding gaan werken }> ...
Maar wat betreft je houding, je trekt je niet op aan de teugels, dan was nim nl stug in de mond geworden, ik denk dat je tever naar achter zit en dan compenseerd door je hand heel hoog naar voren te doen, de oplossing is heel eenvoudig, het steunpunt van je hand, naar je romp verplaatsen...

xLaus_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-09 07:03

Nimmy schreef:
xLaus_ schreef:

Had al bedacht dat we m aan de longe knopen en even aan je houding gaan werken }> ...
Maar wat betreft je houding, je trekt je niet op aan de teugels, dan was nim nl stug in de mond geworden, ik denk dat je tever naar achter zit en dan compenseerd door je hand heel hoog naar voren te doen, de oplossing is heel eenvoudig, het steunpunt van je hand, naar je romp verplaatsen...

Dan moet het helemaal goed komen :)
ben wel bang dat je me daarna kan opvegen := _O-

nogmaals bedankt allemaal voor de tips. en ik zal volgende x met foto's op mn gulp letten jongens :Y)