Floris Na lange tijd weer aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Romy199

Re: Floris Na lange tijd weer aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 16:46

Hoi,
het gaat al goed; zeker als je het al zo lang niet meer gedaan had. Let er alleen op dat je tijdens het springen je hakken naar beneden drukt.

FFKJC_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-09 20:39

cemi schreef:
wacht met voorover zitten bij het springen tot je dicht op de hindernis ben..

wow nu je het zegt indd heb k nooit by stilgestaan haha:P
Dankje!

nina123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:06

jully zijn heel mooi samen maar op foto 3 zit een beetje naar voren & op foto acht (spring) ga je te vroeg naar voren :))

mooie *-:) zeg

veren is het best netjes dus oeven tot je erbij neer valt !!!!!!!!!!! #) :Z
want ze zeggen oeven waard kunst +:)+

groetjes`:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:10

Ik las je verhaal en was heel benieuwd naar je foto's. Toen ik je foto's zag was het 1e wat ik dacht dat je bang was geworden, je zit zo voorover! En streng in je handen valt wel mee vind ik. Je pony loopt lekker ontspannen maar zou nog net wat losser mogen laten. Ik denk dat als jij ontspannen zit je pony ook beter los laat. Maar dit kan er ook aan liggen dat hij zo lang niet meer echt gereden is.

Probeer zelf dus een stuk ontspannender te gaan zitten, dan kan je ook nog geconsentreert aan het rijden zijn hoor. Tijdens het springen idd lekker blijven zitten tot je pony zelf af gaat, en ook je hakken uitdrukken en dan is dat ook goed :)

nina123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-09 21:13

Salvira schreef:
Je moet niet te veel naar voren zitten, want nu steek je je kont naar achteren.
En niet zo stijf met je armen.
Je moet ook je been wat naar achteren leggen (je steekt hem een beetje naar voor).
En je hak niet optrekken!

edit: typfout.[/uote]

Citaat:
je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!

nina

FFKJC_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 09:20

__Marloes schreef:
Ik las je verhaal en was heel benieuwd naar je foto's. Toen ik je foto's zag was het 1e wat ik dacht dat je bang was geworden, je zit zo voorover! En streng in je handen valt wel mee vind ik. Je pony loopt lekker ontspannen maar zou nog net wat losser mogen laten. Ik denk dat als jij ontspannen zit je pony ook beter los laat. Maar dit kan er ook aan liggen dat hij zo lang niet meer echt gereden is.

Probeer zelf dus een stuk ontspannender te gaan zitten, dan kan je ook nog geconsentreert aan het rijden zijn hoor. Tijdens het springen idd lekker blijven zitten tot je pony zelf af gaat, en ook je hakken uitdrukken en dan is dat ook goed :)

ja dat klopt wel
ik had behoorlijk angst opgebouwd bij het idee dat ik straks weer op mn pony moest zitten
het viel allemaal wel mee
en hij voelde mijn angst natuurlijk maar altegoed
dat hij moet loslaten was van te voren ook al moeilijk
mijn instructie helpt hier dan ook goed bij

Whoopi1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 10:10

Je strekfoto vind IK geen strekfoto, sorry, en met springen niet te vroeg voorover gaan, en boven de sprong niet te plat gaan liggen, het is immers geen mega hoge sprong. ;)

Wel een leuk paardje hoor.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 14:00

probeer wat meer je bekken te kantelen, dus meer op je kont gaan zitten zodat je rug recht word want die staat nu hol.
verder hakken uit drukken maar dat is al gezegt volgens mij ;)
ik vind het wel goed dat je er weer op bent gegaan nadat je zo hard bent gevallen en ik vind ook dat het er netjes uit ziet als je zo lang niet hebt gereden

vilouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 14:07

ik zou back zo basic gaan,je zecht dat je stukje sb doet? zie het meer als stelling..echt eerst de basis goed hebben voordat je zulke dingen doet.

goed dat je na zon lange tijd weer verder ebtn gegaan,ga lekker verrtrouwen op bouwen,probeer is een keertje zonder zadel te rjden,niet om het rijtechnische,maar gewoon om het vertrouwen en je zit te verbeteren :)

FFKJC_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 22:40

vilouma schreef:
ik zou back zo basic gaan,je zecht dat je stukje sb doet? zie het meer als stelling..echt eerst de basis goed hebben voordat je zulke dingen doet.

goed dat je na zon lange tijd weer verder ebtn gegaan,ga lekker verrtrouwen op bouwen,probeer is een keertje zonder zadel te rjden,niet om het rijtechnische,maar gewoon om het vertrouwen en je zit te verbeteren :)

dat is nog geen SB is aanzet tot

k rijd erg vaak zonder zadel

Barrym

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 09:32

Je hebt een mooie verlichte zit heel elegant. Je houd ook mooi je teugels op maat en dat ombreekt vaak

FFKJC_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 20:52

Barrym schreef:
Je hebt een mooie verlichte zit heel elegant. Je houd ook mooi je teugels op maat en dat ombreekt vaak

Dankje:)