Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Salvira schreef:Je moet niet te veel naar voren zitten, want nu steek je je kont naar achteren.
En niet zo stijf met je armen.
Je moet ook je been wat naar achteren leggen (je steekt hem een beetje naar voor).
En je hak niet optrekken!
edit: typfout.[/uote]Citaat:je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!
nina
__Marloes schreef:Ik las je verhaal en was heel benieuwd naar je foto's. Toen ik je foto's zag was het 1e wat ik dacht dat je bang was geworden, je zit zo voorover! En streng in je handen valt wel mee vind ik. Je pony loopt lekker ontspannen maar zou nog net wat losser mogen laten. Ik denk dat als jij ontspannen zit je pony ook beter los laat. Maar dit kan er ook aan liggen dat hij zo lang niet meer echt gereden is.
Probeer zelf dus een stuk ontspannender te gaan zitten, dan kan je ook nog geconsentreert aan het rijden zijn hoor. Tijdens het springen idd lekker blijven zitten tot je pony zelf af gaat, en ook je hakken uitdrukken en dan is dat ook goed

vilouma schreef:ik zou back zo basic gaan,je zecht dat je stukje sb doet? zie het meer als stelling..echt eerst de basis goed hebben voordat je zulke dingen doet.
goed dat je na zon lange tijd weer verder ebtn gegaan,ga lekker verrtrouwen op bouwen,probeer is een keertje zonder zadel te rjden,niet om het rijtechnische,maar gewoon om het vertrouwen en je zit te verbeteren