Tequila @ work op wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Robby_

Re: Tequila @ work op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 09:43

Marije_: 8 jaar

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:58

Vind het er goed uit zien, en zeker knap voor een 4 jarige !
En over wel of niet springen; Ach, je geeft zelf al aan dat je niet te vaak springt, en niet te intensief, dan kan het geen kwaad toch? :D

Paardje mag wel wat meer ontspannen lopen, vooral van voren. Iets lager, denk dat je iets voorzichtiger moet zijn met je hand. (zitten wel goede momenten tussen :j )
Komt wel goed! :) Succes!

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 13:36

Ziet er goed voor een 4 jarige. :D
je zit ook netjes. :j

upperlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 17:59

Ik vind het er ook zeker goed uit zien. robby, over dat springen: probeer niet meteen zo in het harnas te vliegen, ik denk dat die opmerking er balaberder uit kwam dan bedoelt. Dat hou je met internet he! En de een springt een 4 jarige in de sport en de ander niet. Deze meneer is zeker niet de enige die dat doet. Het is maar goed dat meningen verschillen maar houd een beetje rekening met elkaar.

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 10:35

Ziet er leuk uit Robby, bij dressuur mag je alles wat meer 'gelaten' rijden, niet zo vasthouden, meer ademruimte geven, gewoon wat meer 'relaxed' rijden :) Komt zeker goed!

Springen heb ik totaal geen kaas van gegeten, maar lijken me hele mooie foto's!

nog veel succes :)

Sanneeofzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:58

Wat een leuk 4 jaarige pony heb je onder je kont! Jammer van de 3 plaats! maar hij is nog maar 4 dat moet je niet vergeten!

Het zit er alle maal wel netjes uit.. toen ik de eerste foto zag. zonder iets te lezen dacht ik meteen, dat is een springer. Had het nog goed ook :+ Probeer haar wat langer in de hals te laten zodat het er niet zo opgekropt uit ziet, Als je haar wat langer laat in de hals, komt het wat mooier uit, en gaat ze zich nog meer ontspannen, dan dat ze al doet! verder geen commetaar!

Veel plezier nog!