Santana @ Onderlinge Wedstrijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nano05

Re: Santana @ Onderlinge Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:44

Zorg dat je de pony van achter naar voren gaat rijden. Ik heb je filmpje niet kunnen zien (zit op mijn werk ;-) ), maar de foto's zeggen dat de achterhand niet actief is en je haar letterlijk naar beneden wil trekken. Of een paard nu hengstig of wat dan ook is, toch moet je haar eerst van achteren actief maken, veel overgangen rijden. Maar zo te lezen heb je al wat met de tips gedaan, en het werkt. Dus super, lekker zo doorgaan en binnenkort willen we nieuwe foto's zien die er ontspannender uitzien. Succes

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-09 21:38

Ik zal binnekort zeker nieuwe foto's laten zien! :)

xmaureentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:50

je bent erg streng in je handen! probeer daarop meer te kneden en niet te 'zagen'. voor de rest ziet het er wel netjes uit, veel succes nog!

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 19:56

Nou, zo krijgt iedereen elke pony wel naar beneden.. meid.. volgens mij krijg jeij heel verkeerd les, want dit ik gewoon je paard mbv zagen je paard naar beneden dwingen..

Ik zou zeggen.. laat die nageeflijkheid even achterwegen en ga eerst is aan je eigen houding werken enzo, de rest komt straks wel :) Ze gaat je hand vanzelf wel opzoeken!

Succes!

Niikiitaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:03

Je dwingt je pony inderdaad wel erg naar beneden je handen zijn erg onrustig probeer je handen ook meer te dragen, het lijkt ook of je een beetje voorover leunt.

Verder heb je wel een leuk paard ;)