Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jilleroo schreef:ik heb ze niet op deze pc... dit is mijn broertjes pc.. ik zal ze snel overzetten..
maar ik druk al op het knopje als ie omhoog gaat maar dan is ie nog te langzaam.. grrrr....
en als ie dan spaanse pas doet is ie te vroeg.. dan heeft ie wel al heet been hoog op de foto maar niet naar voren...
maar ik zal snel een foto naar jesturen..
p.s. je kent me den ik ook wel als marije2 :d
Tha_Niekje schreef:wow!!!!!!vet stoer joh, hoe lang heb je er wel niet over gedaan om hem zulke dingen te leren??
sonjabelgium schreef:Het is en blijft knap!! Neem je ook leerlingen aan?... De mijne heeft alleen oog voor
.

sonjabelgium schreef:Ik weet het, ik zal ze via een andere site moeten opladen. Spix is best een knappe kerel hoor ... je weet niet wat je mist!
Mijn ponymerrie is zo'n beesje met de "kolder in 'r kop" ... volgens mensen hier op de ranch zou ze afstammen van "crosspony's". Het is gewoon een pittig ding die heel selectief is met wie ze maatjes is. M'n man is ze helemaal niet van onder de indruk terwijl ze mij en de kids best wel respecteerd ... zucht ... soms kunnen ze best moeilijk zijn hé!
,,,dus anders stuur ze maar op....via PB krijg je mijn mail..
, welk ras is het?
sonjabelgium schreef:PB'tje gestuurd ....
M'n ponie'ke ... het is een vuilbakje, jaarling, nu 116cm groot, zal nog een 10 a 15 cm groeien. Mams is een NF-type. Ze is slank van bouw, en héél pittig van aard. Als 4 maand oud krengetje sprong ze al over de staldeur vanuit stilstand ... Volgens mij is het een slim ding. Mijn man alleen gaat ze lekker te grazen nemen terwijl als ik erbij ben (zelf op afstand) doet ze niets. Vooral een typje van DRUK DRUK DRUK, opzij opzij opzij, IK MOET RENNEN, BOKKEN SPRINGEN EN WEER VOORTGAAN!!!!!!
.Ik wens je al vast heel veel sterkte.
! kattebeest schreef:precies een grote en fijne tinker. of zit er deels warmbloed ofzo in?