Nog enkele shots van Riccardo de Tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:21

ik heb ze niet op deze pc... dit is mijn broertjes pc.. ik zal ze snel overzetten..
maar ik druk al op het knopje als ie omhoog gaat maar dan is ie nog te langzaam.. grrrr....
en als ie dan spaanse pas doet is ie te vroeg.. dan heeft ie wel al heet been hoog op de foto maar niet naar voren...
maar ik zal snel een foto naar jesturen..
p.s. je kent me den ik ook wel als marije2 :d

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:26

wow!!!!!! Kwijl vet stoer joh, hoe lang heb je er wel niet over gedaan om hem zulke dingen te leren?? Pling

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 22:36

jilleroo schreef:
ik heb ze niet op deze pc... dit is mijn broertjes pc.. ik zal ze snel overzetten..
maar ik druk al op het knopje als ie omhoog gaat maar dan is ie nog te langzaam.. grrrr....
en als ie dan spaanse pas doet is ie te vroeg.. dan heeft ie wel al heet been hoog op de foto maar niet naar voren...
maar ik zal snel een foto naar jesturen..
p.s. je kent me den ik ook wel als marije2 :d

Ja dat wist ik wel ik bekijk ook Profiels wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahaha

Ik heb ook veel mislukte foto's hoor..maar dat is zo fijn van een digi die gooi je dus weg! hoppa van de camera af en meteen plek voor een nieuwe.

Ik denk ik dat ric goed plakt op foto's, maar als ik dan mezelf zie denk ik jeeeeeeeetje had niet anders kunnen kijken !!!!!!!!!!!!!!!!

nou ben benieuwd naar je foto's ..

gr Monique

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 22:38

Tha_Niekje schreef:
wow!!!!!! Kwijl vet stoer joh, hoe lang heb je er wel niet over gedaan om hem zulke dingen te leren?? Pling

Riccardo is nu 6 jaar en ik kocht hem toen hij twee en half was, toen ben ik begonnen met grond werk en spelletjes en NHS..wat in mijn ogen toen als hokus spokus was....Dat ging leuk en fijn en dan wil je steeds meer en meer en natuurlijk een paardje met talent gaat het ook wat sneller..
maar we zijn nog lang niet uitgeleerd..

Ik volg veel lessen en lees veel boeken..

groetjes Monique

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 00:41

wat een mooooooierd!!!!!!! heb je dat zelf geleerd? lijkt me echt het einde zeg als je paardje dat kan.. als ik eindelijk m'n eigen paardje heb (ik wil een veulen) wil k ook trucjes leren.. maar zal nooit zo mooi uitzien als dat..wat een schoonheid zeg Kwijl groetjes lissy

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 02:18

hij heeft zijn dingetje eruit hahahahaha op de 3e?? foto.. nee leuke foto's

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 12:21

Okkie1 schreef:
hij heeft zijn dingetje eruit hahahahaha op de 3e?? foto.. nee leuke foto's

Ja sorry hij doet dat iedere keer, ik kan er niks aan doen..
peeeeeeeeeeeeeeep whoeps sorry.....

Monique

Angelique18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:34

Hai, wat een geweldig mooie tinker zeg!
Lijkt me echt super als je paard alle vertrouwen van de wereld in je heeft (omdat ie dus blijft liggen)
Ik probeer dat met mijn paardjes ook op te bouwen!

keep u p the good work!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:50

Mooie foto's zeg! Knap hoor dat je Tinker dat allemaal kan. Op de show zag het er nog spectaculairder uit door je kostuum!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:35

woowww vet coowl man...
lijkt me zoo coowl om gewoon lekker op je paard te liggen.
maaruhh hoe maak jij die randen eromheen zwart??
Dat vind ik echt heel mooi!!

Groetjes Laura

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 19:54

Pasha schreef:
woowww vet coowl man...
lijkt me zoo coowl om gewoon lekker op je paard te liggen.
maaruhh hoe maak jij die randen eromheen zwart??
Dat vind ik echt heel mooi!!

Groetjes Laura

Hoi Pasha,

Die randjes maak ik met photoshop programma.
gewoon met een penseel en dan wat wazig.. *LOL*

groetjes Monique

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 00:13

Het is en blijft knap!! Neem je ook leerlingen aan? Haha! ... De mijne heeft alleen oog voor Vork .

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 10:51

sonjabelgium schreef:
Het is en blijft knap!! Neem je ook leerlingen aan? Haha! ... De mijne heeft alleen oog voor Vork .

Ik heb in je profiel gekeken maar helaas de foto's doen het niet, (is bij mij ook wel eens) erruug vervelend..

Maar nee helaas neem ik geen leerlingen aan om kunstjes te leren, vooral wegens tijd gebrek, ik werk ook.

Ik maak nog wel eens een uitzondering voor paardjes waarbij men het advies geeft ze naar de slager te brengen.)wegens gekte in de kop of zo..
Of paardjes die zo vervelend zijn dat ze gevaarlijk worden, of paardjes die zwaar mishandeld zijhn en die in zich zelf gekeerd zijn..
kort om probleem paardjes met hoge nood voor zowel zich zelf of de eigenaar.

Ik heb er al verschillende gehad en mee gewerkt en zijn allen met 100% succes huiswaarts gekeerd.

1 paard waarvan men toch echt adviseerde die naar de slager te brengen(merrie) is huiswaarts gegaan en de eigenaar rijd nu zonder zadel enz langs de manege waar men haar dat advies had gegeven en men valt werkelijk met de mond open..Hoe een paard kan veranderen met de goede benadering....
Ik doe natuurlijk ook veel NHS en spelletjes en mijn eigen maniertjes die ik zo heb.

Eerst deed ik alle paarden, heb me nu al weer beperkt tot tinkers..
Dat zijn ook al zijn het probleem paarden zulke fijne paarden om mee te werken.

Maar eigenlijk is dit een veels te lang antwoord op je vraagje..
het antwoord is dus nee, ik zelf vind het onverantwoord om les te gaan geven en of een clinic als je daarvoor niet bevoegt bent.
Andere doen dat misschien wel, maar ik wil graag met beide benen op de grond blijven staan.

monique

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 13:14

Ik weet het, ik zal ze via een andere site moeten opladen. Spix is best een knappe kerel hoor ... je weet niet wat je mist! Haha!

Mijn ponymerrie is zo'n beesje met de "kolder in 'r kop" ... volgens mensen hier op de ranch zou ze afstammen van "crosspony's". Het is gewoon een pittig ding die heel selectief is met wie ze maatjes is. M'n man is ze helemaal niet van onder de indruk terwijl ze mij en de kids best wel respecteerd ... zucht ... soms kunnen ze best moeilijk zijn hé!

ceelylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 13:38

ik vind het echt een geweldig paard Kwijl:~hij is echt mooi!!

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 18:56

sonjabelgium schreef:
Ik weet het, ik zal ze via een andere site moeten opladen. Spix is best een knappe kerel hoor ... je weet niet wat je mist! Haha!

Mijn ponymerrie is zo'n beesje met de "kolder in 'r kop" ... volgens mensen hier op de ranch zou ze afstammen van "crosspony's". Het is gewoon een pittig ding die heel selectief is met wie ze maatjes is. M'n man is ze helemaal niet van onder de indruk terwijl ze mij en de kids best wel respecteerd ... zucht ... soms kunnen ze best moeilijk zijn hé!

Ik wil dus wel weten wat ik mis puhhhhh ,,,dus anders stuur ze maar op....via PB krijg je mijn mail..

Race pony je maakt me nieuwgierig Tong uitsteken , welk ras is het?

Monique

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 11:54

PB'tje gestuurd ....

M'n ponie'ke ... het is een vuilbakje, jaarling, nu 116cm groot, zal nog een 10 a 15 cm groeien. Mams is een NF-type. Ze is slank van bouw, en héél pittig van aard. Als 4 maand oud krengetje sprong ze al over de staldeur vanuit stilstand ... Volgens mij is het een slim ding. Mijn man alleen gaat ze lekker te grazen nemen terwijl als ik erbij ben (zelf op afstand) doet ze niets. Vooral een typje van DRUK DRUK DRUK, opzij opzij opzij, IK MOET RENNEN, BOKKEN SPRINGEN EN WEER VOORTGAAN!!!!!! Haha!

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 23:48

sonjabelgium schreef:
PB'tje gestuurd ....

M'n ponie'ke ... het is een vuilbakje, jaarling, nu 116cm groot, zal nog een 10 a 15 cm groeien. Mams is een NF-type. Ze is slank van bouw, en héél pittig van aard. Als 4 maand oud krengetje sprong ze al over de staldeur vanuit stilstand ... Volgens mij is het een slim ding. Mijn man alleen gaat ze lekker te grazen nemen terwijl als ik erbij ben (zelf op afstand) doet ze niets. Vooral een typje van DRUK DRUK DRUK, opzij opzij opzij, IK MOET RENNEN, BOKKEN SPRINGEN EN WEER VOORTGAAN!!!!!! Haha!

Misschien gaat dat er wel af als ze wat ouder word? Kapanda was eerst ook altijd een relkont..maar hij wordt ook steeds rustiger vooral nu hij af en toe mag werken voor zijn kost...

Groetjes Monique

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:00

Haar moeder is nog steeds "druk druk druk", het ligt in hun karakter vrees ik. Het meisje die 'r moeder gekocht heeft is zo ervaren met "moeilijke" pony's en kan er niet mee op de weg komen bereden, aan het touw lukt wel al ietsje beter, en ze is bereden zonder zadel en hoofdstel, maar eens buiten is het hek van de dam gewoon .... Ik heb een goeie eerste kinderpony nodig ... daarom heb ik 'r moedertje verkocht en ook daarom vrees ik dat ons Zoë niet echt voor ons bestemd is maar voor een gevorderd ruitertje die niet bang is van een bok of steigerend krengetje en vooral niet van een turbo-pony. Ik doe 'r niet graag weg, ze is hier geboren en ik en zij hebben een hele goede band. Ik mag echter niet vergeten wat de bedoeling is en moet dan toegeven dat ze beter af is bij iemand die al gevorderd is. Jammer dat zo weinig mensen met dé goede pony bereid zijn die weg te doen ... en dan moet ik haar nog een goede thuis kunnen geven ook waar ik me persoonlijk goed bij voel.

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 18:24

ow dat lijkt me geen feest, eerst de mama verkopen en nu die kleine ook nog.....jemig wat sneu voor je...Ik snap heel best dat dat je veel verdriet gaat doen. Ach gut .Ik wens je al vast heel veel sterkte.

en ik hoop dat er voor jullie ergens hier op deze aarde de idiale tinker rond loopt..en dat hij bij jullie mag komen wonen. *LOL*

Groetjes Monique

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:51

Ik ben al blij dat ik voor 'r moeder een fijne thuis gevonden heb, zij had nl. lage en hoge overhoef, bokhoef en nog een luchtzuigertje ook, en ... signalen van arthrose. Daarbij nog dat ze niet de makkelijkste pony van de wereld is ... Gelukkig is 'r dochter wel 100% gezond. Het blijkt nu wel dat mensen zoveel keuze hebben in lage geprijsde pony's dat ze liever een 3-jarige kiezen voor die paar euro's meer dan een jaarling. Ik heb gelukkig nog geen enorme haast en zal 'r wel die juiste thuis vinden waar we beiden gelukkig mee zijn en dan de zoektocht naar een maatje voor onze tinker die zo lief en mak is dat m'n 6-jarige dochter er mee kan rijden zonder dat ik met het angstzweet zit ... M'n tinker moet nog wat groeien voor we iets met hem kunnen doen, en voor een kindje te leren rijden is een kleinere fijne pony toch nog steeds makkelijker. Komt nog het aspect gezelschap erbij voor m'n tinker ook !

carlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:16

wat een wreed beest!! wat kan die veel!! en wat stijgert die hooooog!! mooi beest man!! Lovers

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:27

mooie tinker hoor!!!! echt knap dat ie zoveel kan, moet ik ook eens proberen. Denk dan alleen dat ik veel te snel mn geduld verlies...

caro_vt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:25

precies een grote en fijne tinker. of zit er deels warmbloed ofzo in?

FotoDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 21:30

kattebeest schreef:
precies een grote en fijne tinker. of zit er deels warmbloed ofzo in?

Dat zal altijd een raadsel blijven, Riccardo is in het wild geboren, ik heb er foto's van gezien(hij zag er echt niet uit)....Ik weet dus niet wie zijn vader en moeder zijn, wie weet zijn die wel in Nederland, you never no.

Maar ik durf het niet te zeggen, want kapanda lijkt helemaal niet op zijn ouders...

Maakt niks uit Ric is toch mijn kleine wereld wondertje..

Monique