Happy (brp) @ work 'dressuur'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Happy (brp) @ work 'dressuur'

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 20:24

Elena, ik wist niet dat Happy eigelijk Juan heette, haha, coole naam.
Het rijden vind ik er goed uitzien, het ziet er ontspannen uit en je dwingt hem zo te zien niet. Hij lijkt er wel plezier in te hebben. Springen (zeker zo'n kleine sprongetjes) lijken me geen kwaad te kunnen, je hebt hem zeker in het begin niet overdaan, er is een grote rustpauze tussengeweest. Dus lijkt me sterk dat jij je pony zou overbelasten. Mss dat ik woensdag eens langskom :) om hem in het echt te bewonderen.
Trouwens hindernissen staan altijd in die piste, is ook niet voor niks de springpiste :), heb er lang gereden en heb eigelijk bijna altijd daar hindernissen weten staan :D

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 08:05

Een zadel kopen dat je niet gepast hebt, lijkt me nu ook weer niet zo goed. Wel vreemd dat die dat moet bestellen, misschien toch eens iemand anders laten komen? Een passend zadel is echt super belangrijk!

dorieeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:12

Ik vind het er super netjes uitzien! (over het zadel is alles wel gezegd mensen!) Volgens mij is foto 12 gewoon een foto waar hij net even wat naar beneden duikt.
Die galop foto vind ik er ook fijn uitzien lekker over de rug. +:)+
super netjes hoor ga zo door!!
& veel plezier op reis! ;)

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 22:44

Moderatoropmerking:
Reacties die niet voldoen aan de regels van RT-HAW verwijderd. Let er in de volgende reacties op om de regels van RT-HAW te respecteren. Indien je niet weet wat deze inhouden kan je het nalezen in de charter van RT-HAW.

Denk er aan dat herhalingen niet zijn toegestaan.