En plots is mijn paard Nationaal Kampioen dressuur (BE) 4jr

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 16:15

lientjeds schreef:
Vooral s ochtends vond ik het jureren echt flauw!
Daar zijn toen echt rare dingen gebeurd. :?

In de namiddag lijkt het me correcter geweest te zijn.

Anulena loopt gewoon héél constant en zonder teveel fouten, ze was wel altijd in de top 5, maar nooit gewonnen.
En plots daar dus wel!

(ik denk dat ik trouwens wel weet over welk paard het gaat, ik heb er deze winter enkele x met mijn andere paard tegen moeten rijden in de AVEVE cup, wel een chique!!!)

Jah echt raar gejureerd (het was men lesgever dat reed ik niet ;)
Ze kreeg voor alle onderdelen vd stap een 8, krijg van je onder op je protocol een 6 voor de stap.
Maar ik vind dat het eiglijk nog niet zoveel eerlijk gejureerd is op de jonge paarden.
vb: Kregen we de commentaar vd jury dat de 4jaar te mooi in het plaatje loopt om een proef te winnen. Hij zei dat er af en toe eens wat verzet enzo moet zijn, omdat het nog maar een 4jaar is >;) Maarjah het is een jurysport.
Denk dat je het op haar ander paard hebt :D nu heeft ze gereden met Amaretto ;)

Theake

Re: En plots is mijn paard Nationaal Kampioen dressuur (BE) 4jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 16:35

Nogmaal een welverdiende proficiat voor Anulena die dat fantastisch doet als topper in spe, voor jou als superfiere eigenaar en wekelijkse trainer van dat superpaard, en voor de amazone!
Super gedaan van allemaal, we gaan nog van jullie horen!

Rxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:05

Zo wat goed zeg!!

Gefeliciteerd :D

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:08

Dat is wat! :D
Echt supper!
Ik hoop dat je nog veel vedder komt maar dat zal vast wel lukken!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 22:14

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan, dan kun je een nieuw topic openen wat wel aan de regels voldoet.

Het is niet toegenstaan om foto's van derden te plaatsen op RT-HAW. Je kan een nieuw topic openen op [RIJ-ITP] Rijden In The Picture