spring foto's! DE schimmel!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:01

hoe ik rijd? van 5 jaar geleden op een manege zeker.. ik zeg ook niet dat ik fantastisch rij, maar op een forum kun je ook negatieve reacties krijgen Tong uitsteken

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:01

Ik ben het met Charlotte eens dat je je paard weinig ruimt geeft en hem ook scheef laat springen door zelf naar binnente vallen. Als je niet tegen kritiek kunt dan moet je ook geen foto's op Bokt zetten.

cicero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:08

en ik ben het weer met katja eens.
Het is natuurlijk wel zo dat je wat op kunt steken van de kritiek in plaats van dr over te gaan mekken

celine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 15:10

ik kan makkelijk tegen kritiek.. Lachen en ik geef uhm idd ietsje te weinig ruimte..maja ik kan der ook nx aan doen.. ik rijd normaal dressuur en dat ga ik niet nog us een springzadel kopen.. dit was gewoon voor de gein..
maja ligt ook maar aan de kritiek van wie hè Lachen ik ken haar toevallig

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:12

Ook op een dressuurzadel kun je meekomen probeer de oorzaak van een probleem altijd bij jezelf te vinden en niet bij je materiaal.

celine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 15:16

jaa.. is ook welja..ik zeg ook niet dat 't niet aan mij ligt..ik weet zelf ook wel dat ik niet kan springen en daar wil ik ook absoluut niet mee verder gaan..deze foto's waren gewoon voor de gein genome..snappie Lachen

cicero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:48

en van fouten leer je dus ik hoop dat je erwat van opsteekt
succes verder

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 18:43

Hele leuke foto's Céline en niks van aantrekken wat Charlotte zegt, want wij weten wel beter hé?

Succes verder.

Groetjes,

carlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:56

idd leuk paardje! en dat je scheef springt ach....maakt ook niej uit als het voor een keer is..tjah de beugeld idd...iets meer holle rug misschien Verward

maar ik vind wel dat je bij bokt geen partijen mag trekken zoals
Citaat:
Hele leuke foto's Céline en niks van aantrekken wat Charlotte zegt, want wij weten wel beter hé?

dan vind ik dit meer overdreven dan dit:

Citaat:
Na een hoop commentaar volgde er geen reactie meer...
Als je nog nooit gesprongen hebt kun je beter laag beginnen en niet meteen doorstijgen naar 1 meter.
Ook zou je dan kunnen werken aan je houding want die ziet er allerbelabberst uit. Te weinig ruimte, scheef, weigering...

dat is ook overdreven maar..als je dan gaat zeggen..want wij wete wel beter..nou uhh ut zal wel denk ik dan maarjah die schimmel is in ieder geval wel mooi Knipoog

groetjes

carlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:57

ennu allerbelabberst vind ik dan ook heeeel overdreven!!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:02

carlos schreef:
ennu allerbelabberst vind ik dan ook heeeel overdreven!!

Ik vind dat allerbelabberst niet eens zo overdreven. Het paard wordt in zijn beweging gehinderd door een te strakke verbinding met zijn mond. Hij krijgt geen ruimte om naar voren te springen, dus springt hij scheef. Misschien helpt het om de volgende keer je hand meer naar voren te geven, geef je paard de ruimte! Succes

carlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:17

wat je als laatste zegt klopt gabyfedde. maar allerbelabberst...dat kan wel wat aardiger..je kan het ook zo overbrengen als jij zegt met een uitleg maar om meteen dat te zeggen is wel een beetje gemeen.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:39

Maar het zijn mijn woorden niet hoor! Ik zeg niet dat het allerbelabberst is, als dat zo zou zijn was ze echt niet over deze hoogte heen gekomen. Maar ik zeg wel dat de techniek niet juist is en geef een tip waar ze aan moet denken. Het was niet vijandelijk bedoeld ofzo.

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 14:21

Ik ga met een Charlotte, Katja en cicero mee, het ziet er vanaf de foto's gewoon slecht uit. Niemand verwacht hier dat je kan springen als Jeroen Dubbeldam, maar jij moet dan ook niet verwachten dat men 'ja wat geweldig goed' gaat roepen als het dat duidelijk niet is.

En misschien weten de mensen IRL idd wel 'beter' en zijn dit ongelukkig genomen foto's... in dat geval zou ik een andere fotograaf zoeken omdat alle foto's dan ongelukkig genomen zouden zijn Lachen. *oftwel, wij concluderen vanaf de foto's en aan de hand van tig springfoto's met dezelfde slechte stijl kan je toch wel wat 'conclusies' trekken*

Maar verder, beugels idd korter en zelf recht boven je paard blijven. Succes ermee.