Handen hangen misschien een tikje, dragen niet echt, knikje naar beneden in je pols zeg maar en dat ziet er voor mij een tikje vreemd uit. Verder lijk je het allemaal wel prima door te hebben, ziet er leuk uit zo.
Reacties die niet voldoen aan de regels van RT-HAW verwijderd. Let er in de volgende reacties op om de regels van RT-HAW te respecteren. Indien je niet weet wat deze inhouden kan je het nalezen in de charter van RT-HAW.
DinoBanani
Geplaatst: 27-07-09 10:15
Pony is echt een plaatje!
Probeer je handen ietsje meer rechtop te houden duimen rechtop..
Kzou de beugels max. 1 gaatje langer doen, je kan het altijd proberen!;)
Wat een ontzettend knappe pony;-) wat voor ras is t en wat is zijn afstamming? Zoals al meer gezegd, beugels langer, misschien poosje trainen zonder beugels? dat komt vaak je beenhouding wel ten goede. Wat ik wel heel mooi vind (wat je tegenwoordig niet veel meer zit) is dat je je handen wel mooi boven de hals hebt. misschien idd her en der wat rechterop, maar verder netjes hoor
Dankjullie wel! Beugels zijn al langer en zal binnenkort dan wel even weer foto's maken
@ Elibeest. Hij heeft helaas alleen paspoort dus er is geen afstamming bekend, wel wil ik de fokker nog gaan bellen, dus misschien dat daar nog iets uit komt. Zonder beugels trainen is wel een goed idee, deed ik eerder veel vaker en is idd goed voor je (been)houding!