Het is een heel mooi beeld. Soms heb ik het idee dat je een beetje streng bent met je handen en voor je kijken op sommige foto's ! Haha. Mooie combinatie.
Gipsylover
Geplaatst: 04-07-09 19:45
Het ziet er echt super uit Britt! Wat een heerlijke combi zijn jullie! Ik ga mee met het commentaar hierboven (niet dat dat veel is )
xDenies
Geplaatst: 05-07-09 13:58
Wauw mooi beestje, ook mooi wit! Ik vind dat je erg netjes rijd, af en toe wat streng met je handen .. lijkt het. Maar voordrest mijn compliment!
mooie pony heb je & hele leuke combinatie.. ik wordt zelf een beetje te groot voor mijn pony, waardoor ik mijn benen wat optrek met bepaalde oefeningen.. jij hebt ook een beetje lange benen, maar houdt ze nog keurig op zijn plek! dus ziet er nog prima uit, soms je handen iets rechter op houden!
RoodZonnetje
Geplaatst: 05-07-09 19:17
Ik vind je (vooral binnen)hand nogal streng, maar je kijkt wel heel netjes voor je uit ipv naar beneden
Waar ben ik streng en hoe dan? Want ik ben eigenlijk juist níet streng met mijn handen, maar veel mensen vinden dat op foto's inderdaad altijd tonen..
Bedankt
RoodZonnetje
Geplaatst: 05-07-09 21:29
Je binnenhand lijkt op de foto's regelmatig dichter bij je lichaam te staan, of hoger dan je buitenhand Is niet op alle foto's zo overigens, maar ik vind het geheel wat gespannen ogen.